• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verzending sneller geworden?

StijnV

Detailing guru
Tester of Bling
29 jul 2014
866
183
35
Dilsen-Stokkem
Gisteren besteld, momenteel zou de bezorger al onderweg zijn.
Niet zo spectaculair denken jullie? Ik woon namelijk in België, meestal duurt dat toch een dagje langer?
Ik weet niet of het een structurele verbetering is (en of het aan Carclean of PostNL ligt), maar hoe dan ook mijn complimenten! :D
 
Mijn eerste gedachte was ''Nog sneller?'' Haha! :p

Ik weet niet of er iets veranderd is, denk dat één van de jongens van Carclean daar wel antwoord op heeft.
 
  • Leuk
Reactions: Stippie
1-2 dagen vanuit Nederland naar België is normaal, dat gaat al jaren zo.
Duitsland hetzelfde verhaal. Als ik vanuit Duitsland bestel heb ik het ook heel snel.

Vanuit België naar Nederland is het een ander verhaal... ik wacht al meer dan een week op een standaard pakket.
Zou op een Kiala punt aankomen in mijn buurt, nu heb ik opeens melding dat er op een ander punt geleverd wordt.
Maar het is nog altijd niet terecht.
Ik weet dus nu niet waar mijn pakket is, waar het pakket gaat aankomen en wanneer.