• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vettige binnenkant... Goede ontvetter gezocht

Steef CivicEP2

Detailing addict
17 jan 2010
55
52
Hey het is alweer een tijd geleden dat ik hier was. Maar daar ben ik weer met een vettige voorruit (althans dat denk ik) die van binnen bevriest met deze koude dagen...


Ik word er gestoord van. Al op zoek geweest naar vocht in de auto maar zou niet weten waar..
Heb ook al 2 pingis in m'n auto liggen.

Dus ik dacht aan vette ramen. De vorst slaat alleen op m'n voor- en achterruit.

Iemand een goede tip?

Moet ook gelijk een paar nieuwe doeken hiervoor hebben..
 
met de glass polish krijg je het brandschoon. De Revision ken ik niet, maar lijkt me eender met Clearly Menthol (die ik wel ken).
Die Clearly Menthol gebruik ik als onderhoud, periodiek doe ik het dan met glass polish zodat het echt schoon wordt.
 
Ok thnx.
En dit is een pasta achtig goedje? Fie smeer je met een pad in ofzo en dan uitpoetsen met een doek? Net als wax bv?


T is ook niet dat ik elke week me ramen enzo wil schoonmaken. Doe t eens in de zoveel tijd als t vuilig wordt..

Ben niet zon poetser :blush::neutral: