Hallo allen,
ik heb hier al eens een onderwerp over gemaakt maar nu nog eens mijn excuus!
het probleem is zo erg geworden van een vettige raam dat ik maar een andere auto heb gekocht (sarcasme!) maar helaas na een aantal detail sessie's weer terug op het zelfde probleem! WAT KAN DIT ZIJN?..... Mijn stappen plan is al volgt
Het eenigste wat de waas kan weghalen is Soft99 Glaco Glass Compound....
Help a poor boy out
BTW pic van de nieuwe waggie
ik heb hier al eens een onderwerp over gemaakt maar nu nog eens mijn excuus!
het probleem is zo erg geworden van een vettige raam dat ik maar een andere auto heb gekocht (sarcasme!) maar helaas na een aantal detail sessie's weer terug op het zelfde probleem! WAT KAN DIT ZIJN?..... Mijn stappen plan is al volgt
- Auto afspuiten met HD
- Wielen reinigen met verschillende spullen zal geen effect hebben op het glas
- Foam, ik gebruik hierbij de Autoglym Polar Blast(150ml product op 500ml lauw water) laat dit ongeveer 2/5 min inwerken light aan de temperatuur en of er directe zon is of niet
- Auto afspuiten met de HD
- Auto handwassen met 2 emmers waarbij een gevuld is met water en Gyeon Q²M Bathe(30/50ml in 10L water), en de andere met alleen water!
- Auto nogmaals afspuiten met de HD
- Auto drogen met 2 droog doeken meestal, soms gebruik ik bij deze stap al P&S Renny Doyle Bead Maker of niks
- Als ik bij stap 7 geen beadmaker gebruik doe ik dat hier, spray paneel per paneel dit op en poets het erna uit.
- Rondje met P&S Renny Doyle True Vue voor al het glas werk,
- Rondje met Gyeon Q² Tire voor de banden
Het eenigste wat de waas kan weghalen is Soft99 Glaco Glass Compound....
Help a poor boy out
BTW pic van de nieuwe waggie