• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Video topic

Havanna

Detailing rookie
11 jun 2008
761
0
Zou het mogelijk zijn om in het forum Handleidingen, Tutorials, Reviews en Tests een sub-forum genaamd Video's toe te voegen?

Ik ben bezig om een aantal dingen op video vast te leggen die zeker de moeite waard zijn om te delen. Denk hierbij even aan het gebruik van materialen, middelen, machines, etc etc. Ook vergelijkende test zijn soms beter (lees: leuker) te zien/begrijpen op bewegende beeldjes dan op een statisch plaatje. Al is een foto nog zo mooi... ;)
Aangezien we hier nu de mogelijkheid hebben om via de BB-code de youtube filmpjes te embedden kan dit naar mijn idee best mooie en vooral nuttige topics opleveren.

Mocht dit niet kunnen of ziet men hier geen toegevoegde waarde in laat me dan even weten waar ik betreffende video's mag plaatsen. (Algemeen, Review's, Off Topic, etc etc)?

Thnx anyway!

P@rick
 
Goed idee ,ik heb ook nog een paar filmpjes (zoals de applicatie van Autobalm).
Maar hoe krijg je ze in hemels naam geupload bij Youtube ,dit lijkt gewoon eeuwig te duren...:zzz:
 
Top idee! Plaatsen waar het van toepassing is (tutorial of review secties)
 
All right, dan trap ik 'm alvast af. Heb net een beetje zitten pielen, de eerste 2 zijn al af, de rest volgt uiteraard.
Mocht er nog een sub-forum onder worden gehangen dan mag je die video topics wel verplaatsen hoor ;)
Ik post ze voor nu ff dan in Handleiding en tutorials.

Gr,

P@rick
 
Misschien is het voor de mannen (vrouwen??) van Carclean ook een idee om de DAP demo eens volledig te (laten) filmen. Ik lees zo ontzettend veel verzoeken om demonstraties, dat wellicht een gefilmde versie het Carclean-team zal ontlasten van die blijkbaar voor hun tijdrovende demonstratie.
 
Dat is ook erg lastig aangezien een filmpje je niet het gevoel gaat geven dat je hebt bij een hands-on demo.
 
stimpy68 zei:
Dat is ook erg lastig aangezien een filmpje je niet het gevoel gaat geven dat je hebt bij een hands-on demo.
Ik ben zelf nog onervaren, maar begrijp uit bovenstaande reactie dat er meerdere facetten zijn m.b.t. het DAP-en.
Is het dan wellicht een idee om na te denken over een aantal hoofdstukken die alle facetten die jij van belang vindt te behandelen?
Ik ben zelf ook voornemens om ze een DAP aan te gaan schaffen en misschien moet ik dan zelf tijdens zo een demonstratie eens goed opschrijven wat mij allemaal op valt en noemenswaardig lijkt, opdat we te weten komen welke onderwerpen/facetten allemaal van belang zijn.
Aficior