Hier dan eindelijk het volledige verslag van het Cinq project,
Wat heb ik allemaal gebruikt:
• Dap500
• LC pads oranje, wit, groen, zwart
• Monello Kit
• Megs m21 en APC plus
• AIO carlack, voor de wieldopjes
• Poorboys, Trim restoren, naturlal Look, Bold en Bright, Spray en Wipe
• Colli 845 insultator
• Diverse doeken, borstel en pads
• Extractor met tapijt reiniger ( APC werkt veel beter overigens)
• Enz enz
het is toch water.............................. ]-0 DKBM.......je hebt toch gelijk..
interieur
zo al heel wat beter............... APC plus....
zo alles eruit.....
moew30 aan het werk...
het was van korte duur
wat een bende :weetniet
testspot
Deze door een hond verbeten armsteun is niet meer te detailen, dus even een setje uit een sloper opgehaald, een stuk netter....
Dit spul heeft niet gedaan wat ik er van verwacht had, ik heb uiteindelijk de vlekken eruit gekregen met APC plus van Megs
Ook nog wat technische problemen verholpen, verlichting was stuk en de ruiterwissers werkten niet goed
Bleek uiteindelijk op te lossen door 1 nieuw AMP stekkertje, maar voor dat je daar achter bent...... Meten is weten !
Vieze hemel ook helemaal gedaan met de extractor. pfff zwaar klusje........
Wieldopjes zijn ook aardig mat geworden.......
Zo en dan nu wat na foto's
Interieur
Buitenkant:
Nog wat voor en na foto's:
Bedankt voor het lezen !!!
UPDATE 12-12-2009
De auto is vandaag weer in de garage komen te staan,
Na een wasbeurt zag ik tot mijn grote schrik dat de glans al weer aardig weg was. De beading en sheeting was nog prima maar de lak voelde niet meer lekker glad en zacht............ ]-0
Ik was verbaasd.... nog maar net gepolijst, weinig mee gereden en weg was de gladheid..... na een inspectie bleek dat het alleen de liggende delen betrof, en ja hoor met een blokje consumer klei van megs zag ik wat er loos was.......
zwarte verf of slijpsel.... wat blijkt de auto heeft een paar dagen bij familie in de werkplaats gestaan waar mijn vader er een nieuwe uitlaat onder heeft gezet. In die zelfde ruimte wordt er regelmatig geslepen, gespoten en gelast aan van alles waar een motor in zit......
Ik denk dat ze iets gespoten hebben in de beurt van de rode fiat............. }w
Hier een video van de klei sessie, luister goed... je hoort de vervuiling.....
Wat heb ik allemaal gebruikt:
• Dap500
• LC pads oranje, wit, groen, zwart
• Monello Kit
• Megs m21 en APC plus
• AIO carlack, voor de wieldopjes
• Poorboys, Trim restoren, naturlal Look, Bold en Bright, Spray en Wipe
• Colli 845 insultator
• Diverse doeken, borstel en pads
• Extractor met tapijt reiniger ( APC werkt veel beter overigens)
• Enz enz
het is toch water.............................. ]-0 DKBM.......je hebt toch gelijk..
interieur
zo al heel wat beter............... APC plus....
zo alles eruit.....
moew30 aan het werk...
het was van korte duur
wat een bende :weetniet
testspot
Deze door een hond verbeten armsteun is niet meer te detailen, dus even een setje uit een sloper opgehaald, een stuk netter....
Dit spul heeft niet gedaan wat ik er van verwacht had, ik heb uiteindelijk de vlekken eruit gekregen met APC plus van Megs
Ook nog wat technische problemen verholpen, verlichting was stuk en de ruiterwissers werkten niet goed
Bleek uiteindelijk op te lossen door 1 nieuw AMP stekkertje, maar voor dat je daar achter bent...... Meten is weten !
Vieze hemel ook helemaal gedaan met de extractor. pfff zwaar klusje........
Wieldopjes zijn ook aardig mat geworden.......
Zo en dan nu wat na foto's
Interieur
Buitenkant:
Nog wat voor en na foto's:
Bedankt voor het lezen !!!
UPDATE 12-12-2009
De auto is vandaag weer in de garage komen te staan,
Na een wasbeurt zag ik tot mijn grote schrik dat de glans al weer aardig weg was. De beading en sheeting was nog prima maar de lak voelde niet meer lekker glad en zacht............ ]-0
Ik was verbaasd.... nog maar net gepolijst, weinig mee gereden en weg was de gladheid..... na een inspectie bleek dat het alleen de liggende delen betrof, en ja hoor met een blokje consumer klei van megs zag ik wat er loos was.......
zwarte verf of slijpsel.... wat blijkt de auto heeft een paar dagen bij familie in de werkplaats gestaan waar mijn vader er een nieuwe uitlaat onder heeft gezet. In die zelfde ruimte wordt er regelmatig geslepen, gespoten en gelast aan van alles waar een motor in zit......
Ik denk dat ze iets gespoten hebben in de beurt van de rode fiat............. }w
Hier een video van de klei sessie, luister goed... je hoort de vervuiling.....