• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

**video update onderaan pag1** van mat rood naar glans (83 foto's)

Soepergrover zei:
Mooie klus.
Hoe lang heb je er nou in totaal over gedaan?

pfff geen idee maar ik denk wel een uurtje of 30-35 al met al, inclusief een uurtje of 7 a 8 samen met Moew30.

Interieur heeft uiteindelijk toch meer tijd in beslag genomen dan ik had gedacht.

Top resultaat al zeg ik het zelf :lol
We moeten in de toekomst nog maar eens zo'n projectje aanpakken.

De komende tijd zal het wel niets worden, aangezien je de wax zal gaan verruilen voor de was.
Leuk man zo'n kleine!

Als nieuw!! Wat een resultaat!8-()) Maar vraagje hé dat schuim op het dashbord e.d. dat is toch apc? En hoe haal je dat er weer af? Tuinslang lijkt me geen succes:lol

Maar netjes hoor! Oudere auto kopen, detailen zoals hierboven, en je poetst er zo €500,- bij volgens mij.

Groet, Raoul

De auto is vandaag weer in de garage komen te staan,

Na een wasbeurt zag ik tot mijn grote schrik dat de glans al weer aardig weg was. De beading en sheeting was nog prima maar de lak voelde niet meer lekker glad en zacht............ ]-0

Ik was verbaasd.... nog maar net gepolijst, weinig mee gereden en weg was de gladheid..... na een inspectie bleek dat het alleen de liggende delen betrof, en ja hoor met een blokje consumer klei van megs zag ik wat er loos was.......

zwarte verf of slijpsel.... wat blijkt de auto heeft een paar dagen bij familie in de werkplaats gestaan waar mijn vader er een nieuwe uitlaat onder heeft gezet. In die zelfde ruimte wordt er regelmatig geslepen, gespoten en gelast aan van alles waar een motor in zit......

Ik denk dat ze iets gespoten hebben in de beurt van de rode fiat............. }:)w

Hier een video van de klei sessie, luister goed... je hoort de vervuiling.....

Zo lijkt wel alsof je aan het raspen bent. =-o Is het meteen goed gekomen na het kleien, of ga je opnieuw polijsten?