• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Virus stelt zich voor...

Virus

Detailing chief
22 okt 2010
1.171
82
Dag iedereen,

Mijn naam is Tom, 37 jaar (and counting..) uit Belgie.

Een 3-tal jaar geleden geraakte ik per toeval besmet met het poetsvirus. Het virus uitte zich toen in het compulsief aankopen en handmatig verwerken van Meguiar's produkten, het verdere ziekteverloop zal u allen wel bekend in de oren klinken: ontdekken dat er nog andere merken bestaan, het internet afschuimen op zoek naar detailingsites, aankoop van een DAP500 met toebehoren, etc..

Dat het virus steeds erger word bewijst mijn recente aankoop van een extractor via de groupbuy (zeer tevreden van btw).

Momenteel zijn mijn weapons of choice de DAP900 en DAP500 (als vast toestel voor de 4 inch pads). Alhoewel... er ligt een testpaneel en de PRO900 te wachten in mijn garage om mij nog het een en ander bij te brengen.

Mijn huidige wagen is een Audi A3 bouwjaar 2009 met ongeveer 60.000 km (and counting..) op de teller.

Meteen ook even van de gelegenheid gebruikmaken om Carclean te bedanken voor de uitstekende service en klantvriendelijkheid! Ik sta telkens weer verbaasd door de snelheid van levering en beantwoorden van mails. Ook zeker dank aan alle forumleden voor hun vele leerzame bijdragen die van dit forum een soort mega "Hoe word ik een goede detailer" maken!

Bedankt voor het lezen,
Uw Virus.$$)

mobilhome003.jpg
 
Ahaaaaa, jij bent dus de dader van het verdwijnen van al mijn zuur verdiende centjes ::D
Zéér mooie auto, wellicht ooit witte poedercoat velgen ? ( persoonlijk heel erg mooi staan, maar dat ben ikkuh )
Ben benieuwd naar jouw ervaring / review wat betreft de rotary, met dubbelDAP gewapend een mooie extra stap Tom !
 
Bedankt voor de verwelkoming mensen!

@ mk-us: nope, ik heb geen plannen om iets aan de wagen te veranderen. Ik rij meestal niet lang genoeg met een wagen om die extra investering te verantwoorden voor mezelf. Wat betreft de PRO900 ervaringen: de eerste ervaring was nogal bevreemdend; het ding lijkt een eigen wil te hebben. $$) Al doende leert men...hoop ik. $$)
 
Ten eerste welkom! ;)
Ten tweede mooie auto!
Ten derde, wat rij jij veel kilometers zeg :O

Veel oefen plezier met de PRO900, wordt het detailen alleen maar zwaarder van omdat je dat apparaat veel meer onder controle moet houden in vergelijking met een dapje ;)
 
@ Mark1986 yep, doe idd redelijk wat kilometers, meteen ook de reden waarom ik relatief vlug van auto wissel. En, was wel de bedoeling dat met de PRO900 het detailen wat makkelijker zou gaan...damn! :D

@ Vampire thx landgenoot, zullen er ongetwijfeld nog wel zijn zeker? Gtrz
 
Welkom Virus.

het Virus word al enige maanden/jaren besproken op het forum.
maar hier ben je dan eindelijk hahah!

veel plezier op het forum!