• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vissa stelt zich voor! Type R 2016

Vissa

Detailing chief
4 mei 2016
34
78
37
Hellevoetsluis
Beste poetsgekken!

Al een tijdje lees ik ,,stiekem'' mee op dit forum voor alle in's en out's in de detailing wereld. Het is nu wel eens tijd om een vast account aan te maken en mijzelf voor te stellen.

Ik ben Remco, 28 jaar, woonachtig in Hellevoetsluis. Mijn grootste hobby is auto's, met nadruk op alles wat sportiviteit uitstraalt en ademt. Groot fan van hete hatchbacks en supercars.

De auto moet er natuurlijk wel altijd stralend bij staan, en daar ligt het dan ook niet aan. Het ,,detail'' virus had mij al snel te pakken. Redelijk perfectionistisch ingesteld dus dat past er goed bij. Elk klein plekje is er al een teveel! ;)

Begonnen met een Polo GTI 6R '11, daarna een Astra J OPC '12 en sinds dit jaar in het bezit van een Honda Civic Type R '16 in een aparte blauwe kleur. Direct een volledige behandeling gegeven bij een detailer. Auto zal jaarlijks daar volledig worden gedaan om de lak in tiptop conditie te behouden aangezien ik niet een plek heb waar ik de auto zelf helemaal onder handen kan nemen en (nog) geen kaas heb gegeten van polijsten.

Auto is voorzien van Qyeon Prime met daarover een Cancoat laag voor 1 jaar standtijd. Op de velgen, plastic delen, ramen etc is de auto ook voorzien van diverse Qyeon coatings. Het detail arsenaal welke ik zelf bezit is teveel om nu op te noemen, maar zal ik vast nog wel eens plaatsen! :)

Hopelijk in de nabije toekomst wel een plek voor de deur zodat ik de echt volledige detailing zelf kan uitvoeren! :D

Voor nu, adios! :)

2u89edv.webp

kbahea.webp

oaax6v.webp

Welkom! Ik denk dat jij altijd ruim baan hebt op de linker rijstrook. Ik zou in elk geval gelijk naar rechts gaan als ik dat in mijn spiegel zou zien.

• Leuk
Reacties: Vissa
Sprintje?? :p haha mooie auto en welkom hier! Toch wel verassend om te zien wat voor vermogen ze uit een 2.0 4cilinder kunnen halen. 310pk op 1350kg is zeer netjes ;) Ik vind vooral de achterkant ruig.

• Leuk
Bedankt allen! :)

Sprintje?? :p haha mooie auto en welkom hier! Toch wel verassend om te zien wat voor vermogen ze uit een 2.0 4cilinder kunnen halen. 310pk op 1350kg is zeer netjes ;) Ik vind vooral de achterkant ruig.

Tegenwoordig persen ze al bijna 400pk uit een 2 liter 4 cilinder. De A45 AMG zit op 381pk. Deze Type R is met een simpele ingreep naar de 400pk te tillen, leuk voor de toekomst. :)

Machtig apparaat de Skyline van jou! Vind het tijdloze auto's, de R35 is mijn droombak.

• Leuk
Reacties: BjornGTR
Welkom hier en dikke wagen heb je daar, ook je vorige auto's mogen er zeker wezen:cool: Veel lees en detailplezier gewenst;)

• Leuk
Lijkt wel een transformer! :p
Mooie wagen.

Was jij toevallig op Wangan Warriors met deze auto?

Haha, het heeft een heel uitgesproken uiterlijk, je moet er van houden. Ik ben er wel van, veel hete hatchbacks zijn tegenwoordig gigantisch saai, lijken veel op hun alledaagse broertjes. :)

Ik was er niet mee op Wangan overigens! :P

Haha, het heeft een heel uitgesproken uiterlijk, je moet er van houden. Ik ben er wel van, veel hete hatchbacks zijn tegenwoordig gigantisch saai, lijken veel op hun alledaagse broertjes. :)

Ik was er niet mee op Wangan overigens! :p

Oke, daar stond ook precies dezelfde als deze, erg mooi hoor!
En ja, ik hou er wel van. Zeer vette bak.

Dit is een van mijn favorieten, die vind jij dan vast ook wel mooi.

Ford-Focus-RS-0.webp

• Leuk