• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vissa stelt zich voor! Type R 2016

Bedankt allen! :)

Tegenwoordig persen ze al bijna 400pk uit een 2 liter 4 cilinder. De A45 AMG zit op 381pk. Deze Type R is met een simpele ingreep naar de 400pk te tillen, leuk voor de toekomst. :)

Machtig apparaat de Skyline van jou! Vind het tijdloze auto's, de R35 is mijn droombak.

Bedankt ;) Het zijn ook tijdloze auto's gelukkig en het rijd geweldig. De nieuwe Type R vind ik ook een zeer mooie auto. De meeste turbo motoren zijn makkelijk op te schroeven. 1 Keer mappen en je hebt er zo 80pk bij. De R35 is ook 1 van mijn droomauto's maar ik denk dat die nog een lange tijd behoorlijk prijzig zal blijven. Ik zag dat Nissan een nieuwe blok gemaakt heeft. 1.5liter 3cilinder, het blok weegt 40kg en heeft 400pk. Door Nismo ontworpen. Belachelijk eigenlijk :p

• Leuk
Reacties: Vissa