• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vlaming wonend in Franstalig België

Draje

Detailing trainee
1 sep 2018
12
45
Nieuw op het forum hier dus mezelf maar eens voorstellen.

26-jarige jongeman genaamd Jo, wonend in Lessines, Henegouwen, België.

Huidige wagen : Opel Astra 1.6cdti ( Firmawagen)
Huidige motor : Suzuki Bandit GSF 1250A 2007


Vorige wagens :BMW E91 318d, BMW E36 318i & BMW E46 320 2.2i Touring, volledige Gyeon behandeling gehad.
Vorige motoren : BMW F650 GS (offroad machine dus was niet echt de properste toen) en Suzuki Bandit GSF650 2011, deze had een volledige Nanolex behandeling.

Voornamelijk op het forum gekomen om wat extra bij te leren sinds ik het detailen een beetje verleerd ben. De bandit zou ik nu zelf willen behandelen en de firmawagen proper houden met normaal detailing.
 

Bijlagen

  • DSC_0652.JPG
    DSC_0652.JPG
    287,1 KB · Weergaven: 85
  • 29993876_1616636508413816_1652015399_o.jpg
    29993876_1616636508413816_1652015399_o.jpg
    408,8 KB · Weergaven: 118
  • IMG_3758.JPG
    IMG_3758.JPG
    270,1 KB · Weergaven: 109
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Cordoba
bedankt iedereen !

@Giltix bedankt hiervoor, soms mis ik ze soms. Maar de wetgeving in wallonië is niet mild voor mijn lievelingsmodel aan te schaffen. Dus we gaan het eventueel herproberen op een motor het detailen :)

@David jij ook van deze kanten dan ? Gelukkig is een motor minder groot van oppervlakte :) Dus minder geld, maar wel meer tijd ;)
 
Ik heb vroeger nog gewerkt in de Colruyt, maar dan in Halle op het hoofdkantoor.

In de Colruyt van G'Town ga ik wel geregeld inkopen doen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik dacht ook aan de hoofdzetel in Halle. Maakt niet uit, veel sterkte met het hervallen in je verslaving

@Gixxer In onze streek is er maar 1 echte stad en dat is Geraardsbergen = die van 't stad, de rest zijn boerkes. Ik ben ook een boerken...
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Gixxer
Toevallig de bmw zien staan ?

Ik ben dan ook een boerke dan, ervoor in Bever gewoon en nu de walen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn redenering was dat er nog vrij veel mensen hier in de streek werken bij Colruyt in Halle en bovendien zijn daar heel wat firmawagens van het merk Opel. Ik heb nogal dikwijls eens kromme redeneringen, ik heb je auto dus niet zien staan.

We wonen toch in een mooie streek en al zeker om met de moto te rijden.

@Gixxer waar woont jouw huis? De "karelen" is eens de moeite om rond te rijden.
 
Je redenering klopt voor een stuk. Firmawagens daar waren daar ook vooral vw gamma en opel. Was eerste job dus nogal logisch geen bedrijfsauto :)
Tegenwoordig wat meer ervaring en welf de firmawagen gekozen.

Met de motor zeker mooie streek, dit weekend nog stuke oude Ronde van Vlaanderen route gereden.
 
@Gixxer waar woont jouw huis? De "karelen" is eens de moeite om rond te rijden.


Ik woon in een nog grotere stad die ook met een G begint. :D

Heb Lessen en omgeving leren kennen toen ik daar destijds beton moest gaan laden voor de tgv lijnen.
We reden toen over de onverharde wegen door het bos richting Ath.
Heb gezien dat die nu afgesloten zijn.

Geraardsbergen ken ik al sinds ik mijn rijbewijs behaalde en er met de moto of de fiets kwam rondtoeren.