• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vlekken op glas

UnusualKid

Detailing addict
18 mrt 2013
157
65
Mede-detailers,

heb een erg vervelend probleem wanneer ik Megs Glass Cleaner (1:10 met demi water) gebruik. Ik spray de glass cleaner op mijn Vetro Bianco en doe daarmee mijn ruiten. Wanneer ik klaar ben zie ik echter wel nog kleine vlekken op het glas, prcies puntjes van kalk (beter kan ik het niet omschrijven). Ik kan er geen foto van nemen want dat merkt de camera niet op.

Het zijn precies opgedroogde druppels water die door het product extra naar boven komen...terwijl ik de ramen eerst droog met een gewone droogdoek (wafelstructuur)...

Ik was de ruiten samen met de wagen, dus ook met shampoo, waarna ik tijdens het drogen de ramen nog eens behandel met een glass cleaner...ben ik dan verkeerd bezig?

Nanolex Glass Polish lijkt mij een mooie optie. Als je de beschikking hebt over een DAP dan kan je er een microfiber cutting pad bij nemen en de polish machinaal in te werken.

Ik zou kleien:) ik had ook van die vlekken die ik er niet afkreeg met ruitproducten ( 'instanet' of 'smartwax glass' ), maar een minuutje kleien, microvezel er over en ze blinken weer.

Een DAP heb ik wel dus dan moet ik dat maar eens proberen. Bedankt! Kun je een cutting pad adviseren voor de glass polish?