• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vlekken op liggende delen (dak/motorkap)

@Aficior, nogmaals dank voor de uiterst vriendelijk ontvangst en het meekijken / onderzoeken van de vlekken.
Ik ben erg verheugd dat de vlekken inderdaad te corrigeren zijn.
Vond het ook erg gezellig je te ontmoeten.
@Quantoxx leuk dat je het topic ook blijft volgen :)

De oorzaak zal ik, zoals je aangeeft toch nog verder moeten onderzoeken.
Ik heb reeds in mijn parkeergarage (ik heb hier een vaste plek) ook andere auto’s bekeken.
Dit zijn auto’s die hier ook minimaal 3 jaar iedere dag parkeren. Echter op geen van deze auto zijn dergelijke vlekken te zien.
Daarnaast lijkt het alsof het dak van deze garage al een keer behandeld/gecoat is…kan niet precies zien waarmee. Ik zal hier binnenkort een foto van maken.
Het lijkt op een soort isolatie of zo.

Dan de garage op het werk: Hier sta ik niet op een vaste plek, en viel mij op dat het plafond niet zo zeer van beton is. Maar een soort platen zijn.
Ik heb hier auto’s van collega’s bekijken (die hier minimaal een jaar werken) en ook hier vind ik niet een zelfde soort vlekken als bij mij.

Ik begin nu te twijfelen of de oorzaak wel daadwerkelijk in een van deze garages heeft gelegen.
Dan wel dat ik wellicht ergens vorig jaar op een andere plek/garage heb gestaan en dat het daar is gebeurd.
Dit kan uiteenlopen van een garage bij een winkelcentrum tot de garage bij vrienden etc.
Hier zal ik de komende tijd (als ik weer ergens parkeer) eens goed op proberen te letten.
Mocht ik iets vinden zal ik dit uiteraard even aangeven in dit topic.

Het is inderdaad erg vervelend als dit soort zaken gebeuren maar gelukkig valt het in dit geval allemaal te corrigeren!
 
  • Leuk
Reactions: Aficior en Jahe
Goede zaak dat het niet van thuis lijkt te komen!! Opluchting en geruststelling, ook voor de toekomst. Je kunt thuis dus lakveilig parkeren. Super.

Ik hoop dat je uit kunt vinden waar het dan wel is gebeurd. Al is het maar voor je eigen geruststelling.