Hallo,
Voor een klant heb ik 2 weken terug weer een full detail mogen doen op zijn VW T5, deze bus word elk jaar door mij gedaan.
Hier heb ik de volgende stappen gebruikt
Wassen
clayen Dodo Juice - Supernatural Fine Detailing Clay
Mequiars M105 op oranje
Monello Mezzo op groen
Monello final op zwart
2 lagen Ibrido Hybride edizione limitata kort na elkaar.
1 laag Ibrido Hybride edizione limitata na +/- 8 uur.
Dit laatste heb ik alleen gedaan bij de motorkap en voorbumper.
De eigenaar van de bus wast zijn bus wekelijks met de hand en heeft na de eerste week last van vlekken van vliegen lijkjes na het wassen op de voorbumper en motorkap.
Op dit moment is de eigenaar op vakantie, en hierna ga ik dit proberen op te lossen.
Zelf denk ik dat de 3 laag Ibrido TE veel is geweest en daardoor de lak te "vettig" is gebleven.
Heeft iemand hier dit ook eens meegemaakt? en hoe heb je dit opgelost?
Extra info: de auto had in de eerste week een service beurt bij de VW garage en die hebben de auto als extra service]-0 door de wasstraat gehaald.....
Zelf denk ik eraan om de ibrido te verwijderen en de lagen opnieuw aan te brengen.
Alvast bedankt voor jullie tips en tricks.
Hieronder een close up van de motorkap na detail en vooraanzicht van de auto.
Voor een klant heb ik 2 weken terug weer een full detail mogen doen op zijn VW T5, deze bus word elk jaar door mij gedaan.
Hier heb ik de volgende stappen gebruikt
Wassen
clayen Dodo Juice - Supernatural Fine Detailing Clay
Mequiars M105 op oranje
Monello Mezzo op groen
Monello final op zwart
2 lagen Ibrido Hybride edizione limitata kort na elkaar.
1 laag Ibrido Hybride edizione limitata na +/- 8 uur.
Dit laatste heb ik alleen gedaan bij de motorkap en voorbumper.
De eigenaar van de bus wast zijn bus wekelijks met de hand en heeft na de eerste week last van vlekken van vliegen lijkjes na het wassen op de voorbumper en motorkap.
Op dit moment is de eigenaar op vakantie, en hierna ga ik dit proberen op te lossen.
Zelf denk ik dat de 3 laag Ibrido TE veel is geweest en daardoor de lak te "vettig" is gebleven.
Heeft iemand hier dit ook eens meegemaakt? en hoe heb je dit opgelost?
Extra info: de auto had in de eerste week een service beurt bij de VW garage en die hebben de auto als extra service]-0 door de wasstraat gehaald.....
Zelf denk ik eraan om de ibrido te verwijderen en de lagen opnieuw aan te brengen.
Alvast bedankt voor jullie tips en tricks.
Hieronder een close up van de motorkap na detail en vooraanzicht van de auto.