• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

[USER=5895]@Tonny[/USER]  Inhoud van een vochtvreter is hetzelfde als kattengrid, alleen kun je zo'n vochtvreter in de magnetron leggen om het vocht er weer uit te stoken en dan opnieuw gebruiken. Mijn ervaring is dat het ook bij temperaturen rond het vriespunt helpt: in het verleden had ik veel last na een nachtvorst. Ik reed weg met schone ruiten, en na 500 meter rijden sloeg het overal aan op de binnenkant van het glas. Nu met vochtvreter is dat stukken minder, al blijft er bij vocht en lage temperaturen altijd ademdamp beslaan tegen het koude glas. De Action had ze in elk geval een poos terug in het assortiment onder de naam 'Lafita' voor 3 of 4 euro. Voor zo'n bedrag kun je er een stuk of wat in de kofferbak gooien als ie in de opslag staat, en na verloop van tijd die dingen regenereren in de magnetron. (ik neem aan dat de afstand naar de opslag geen wereldreis is)