• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

[USER=4009]@David[/USER] en [USER=2859]@Cordoba[/USER]

Mijn neef woont helaas in Amerika, dus dat wordt ook wat krap qua tijd om hem in te vliegen. Of eigenlijk, te laten vliegen, want hij is piloot:p

Zonder gekkigheid. Ik doe het liever niet zelf alleen. Dan ga ik morgen toch maar langs de action voor wat vochtvreters. Het vriest hier natuurlijk ook niet de hele winter. Aankomende dagen wordt het toevallig even fris. Tevens zet ik dat straalkacheltje even aan. Of misschien pak ik nog even een grotere mee van thuis. Het wordt morgen overdag maar 5 graden, dus zal de loods ook behoorlijk fris zijn. Elke graad is mooi mee genomen haha.

Moet morgen ook nog het een en ander afronden aan de auto. En ik wil hem voor het donker is de opslag weer in hebben.