• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voertuigverplaatser

Luziano

Detailing rookie
30 nov 2012
254
0
1975.webp
gojak-at-mechanical-shops.webp

Ik was al een tijdje op zoek naar deze dingen. Nu heb ik ze gevonden, maar ja. Ik vind ze nogal prijzig. Met name omdat het voor mij makkelijk is als ik 4 stuks heb.

Is er hier iemand die een goede oplossing of een vervangend product heeft voor deze voertuigverplaatser?

Waarom ik ze nodig heb? De werkplaats die ik gebruik, zouden twee auto's in kunnen passen... Maar alleen met dit soort hulpmiddelen. Daarnaast is het gewoon ontzettend handig!

Ik hoor graag jullie eventuele oplossingen.

Gr. Luziano.

Die paarse zijn idd idioot duur, heb ze ook wel eens gezien voor 75 stuk dacht ik terwijl die paarse 275 stuk zijn volgens mij.

ik weet niet hoe vaak je die dingen wilt gebruiken? Als dit niet al te vaak is zou ik 4 dolly's in elkaar lassen zonder hefmachanisme. Krik onder de auto en eronder schuiven. Gaat niet zo snel als die originele maar is dan ook voor een fractie van de prijs te maken.

Ik heb zojuist een mailtje gekregen van een forum lid dat ze voor €40 te koop staan op buitelaar.nl. Even bestellen dus!

En dat zelf lassen kan wel, maar voor de klant ziet het er toch een stukje netter uit wanneer ik ze koop.

Edit; te snel gekeken. Het rek kost €40, de automovers €80. Ik ga dus toch voor zo'n setje:

auto-verplaatser-automover-carmovers-dolly.jpg

Koop ik er maar een krik bij. Die gaan voor €50 per 2 als ik me niet vergis.