• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

voila interieur detail en exterieur detail gedaan

meguiarspro

Detailing rookie
2 mrt 2009
84
0
zaterdag 21 maart 2009

interieur detail: audi a6
werkwijze: dakhemel met water en apc, gedroogd met badstoffen handdoeken, plastieken delen met interieur reiniger, tapijten, en bekleding met stoomreiniger van karcher en apc: leder met apc ingewerkt met borsteltje afgenomen, dressing op leder, dressing op plastiek, parfum in wagen, ruiten met glass cleaner concentrate van meguiars, asbakken uitgewassen met dreft soft met lavendel geur

exterieur detail (kleine detail)
bmw X5 kleur saphire zwart metalic

banden met apc
velgen met velgenreiniger en borstel
afgespoeld
snowfoam van karcher
afgespoeld
gewassen met wash mit en shampoo plus
gedroogd met miracle dryer
gewaxt met natys red en rode handaplicator van poorboys
afgenomen met poorboys microvezeldoek
ruiten met glass cleaner concentrate
plastiek en deurklinken met apc van meguiars

fantastisch die rode natys wax

vraagje mag je de wax van natys ook in een beetje zonlicht gebruiken?

Lekkere klus!
Maarrrehh, heb je toevallig, misschien ook een paar foto's gemaakt??
Daar zijn we hier dol op!!

Over de Natty's en het zonlicht:
Volgens mij geen probleem, als de lak maar niet te warm wordt. Volgens mij gaat het vooral om de temperatuur van de lak, niet zozeer de lichtsterkte van de zon. (in deze tijd van het jaar tenminste, in juli is de zon veel sterker)

meuh

Idd meguiarspro, een Show off zonder foto's is erg weinig betekenend!

Zoals mijn voorganger inderdaad al zegt; Poorboys wax kan best in de zon verwerkt worden zolang je maar niet op een gloeiend hete lak aan het werken bent!

Schitterend! :-)^ :-d Althans... dat zou ik kunnen zeggen als ik weet hoe het resultaat er uit ziet :weetniet Foto's??

Poorboy's producten staan er juist om bekend dat ze in de volle zon te gebruiken zijn, dus geen probleem, zeker in deze tijd van het jaar.

Ik vroeg me af of je de rokersgeur een beetje uit de A6 hebt gekregen, en hoe. Ik ga ervan uit dat er in de auto gerookt wordt als je de asbakken speciaal schoon maakt met dreft en lavendel...:)

Ik spuit de asbakken altijd in met MEG WheelBrightener :lol

laten inwerken voor 10 minuten, even oude afwasborstel erdoorheen, onder de kraan afspoelen, en Voila: blinkend schoon.

Asbakken doe ik eventueel met apc, topicstarter schrijft een parfum in de wagen te spuiten, zal wel tegen de rooklucht te zijn

thisthreadisworthlesswithoutpics.gif

Gr. Arjan