• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Volder stelt zich voor (foto's added)

Volder

Detailing rookie
31 mrt 2009
38
0
Hallo Carclean community!

Jan Devolder hier, sedert n maand of 6 trotse bezitter van mn eerste nieuwe wagen, en wil deze dan ook zo goed mogelijk verwennen!
Het betreft een amethyst black new lancer. 1.8 Mivec Dohc 16v.

zoals ik op voorhand wist is zwart niet direct het leukste kleur om te onderhouden, maar in mijn ogen als het blinkt als een spiegel de mooiste kleurkeuze!
nuja, iedereen zijn favoriet!

mn onderhoud begon goed, heb de meguiar's producten aangeschaft , de next shampoo, wax, pads, lamwollen handschoen, bijhorende doeken, quick detailer, clay set, meguiar glass cleaner en hot tire spray.

hehe, als je het eens allemaal op n rijtje zet klinkt het wel veel, maar waarschijnlijk een gekend scenario van menig liefhebber hier.

Nu viel mijn oog op de Dodo producten. en vroeg me af of er hier mensen zijn met een parelmoer zwarte wagen die de dodo juice Purple Haze hebben uitgeprobeerd?

Cu around

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Welkom, geloof me wanneer ik je zeg dat je nu al denkt veel te hebben h et over een jaar je lijst viervoudig zal zijn 8o
 
ThaBird zei:
Welkom, geloof me wanneer ik je zeg dat je nu al denkt veel te hebben h et over een jaar je lijst viervoudig zal zijn 8o

Hehe, dat is heel goed mogelijk, want ik heb vandaag enkele dodo yuice producten gekocht en die super towels van poorboy na de positieve comment erop.
ook ben ik benieuwd naar de purple haze wax van Dodo Juice! Zo blijft het lijstje maar groeien :)
 
Welkom op het forum.

Mooie auto, maar ik kan deze echt niet meer aanzien. (Heb afgelopen jaar alle brochures voor heel Europa van deze wagen gemaakt :D )
 
kan ik best wel begrijpen dan :D
En dan ben jij mede verantwoordelijk voor mijn aankoop van deze wagen!
Bedankt, ben er heel tevreden van :)