• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Volkswagen polo GTI 9n3

MarkVAG

Detailing rookie
10 jun 2014
9
0
Hallo,

Ik ben nu zo'n 2,5 maand trotse eigenaar van een polo gti.
Auto bevalt super!!

De eerste detail beurt is nu dus ook een feit.

ik heb eerst de auto gewassen.
De polo is gekleid met Monello Dolce Verde
Toen heb ik de auto 3x helemaal gepolijst met een DAP900
polijstmiddelen zijn ook van Monello, pads ook.
auto ontvet met prep van Gyeon
Toen de wax laag aangebracht, Sonax netshield.
Kunstof aangepakt met Gyeon trim
banden met Gyeon Tire
ramen gepolijst met glass polish van autoglym

nou maar is een plaatje bij het verhaaltje.

Voor het poetsen, alleen gewassen:
2irmdmt.jpg


motorruimte aangepakt met APC, daarna kunstof behandeld:
9iv0av.jpg


eindresultaat:
2cmncxx.jpg


21n42rp.jpg


xkwqo5.jpg


2nhjaj7.jpg


256z42c.jpg


1o4prm.jpg


Ik ben er best tevreden mee al zeg ik het zelf :-D

ik wil de remklauwen een keer opnieuw rood maken, deze zijn door de zon een beetje verkleurd.

gr Mark!
 
Staat er goed bij, hier in zeist rijdt er ook een jongen met dezelfde soort gti, ook in het rood. Een setje verlagingsveren zou de polo goed doen denk ik;) Hoe bevallen de producten van gyeon?
 
Erg netjes rood misstaat een gti niet vind de zwarte details er ook mooi uitkomen.
Viel me op met veel velgenreinigers dat de rode remklauwen mat of wit uit willen slaan.
 
Tamer, die bevallen erg goed! vooral die trim doet wonderen, gewoon de echte kleur komt weer terug.
ik heb deze auto nu voor het eerst met tire gedaan, ben benieuwd hoe lang dat blijft zitten.

Desmol, ik heb erg getwijfeld tussen een zwarte of een rode, uiteindelijk toch rood geworden door de zwarte details!
Remmen zou goed kunnen, zit ook geen blanke lak op. Ik hou ze altijd wel netjes schoon met non ferro en een kwastje haha, gaat goed!
Maar voor het mooie wil ik ze wel een keer opnieuw spuiten.
Ik gebruik eigenlijk nooit velgenreiniger, alleen non ferro.. Maar meestal gewoon met een sopje.