• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Volkswagen T3

Nelus

Detailing trainee
12 mrt 2014
20
25
29
Maandagavond belt een vriend van me op; kun jij mijn t3 een keer poetsen hij is nogal dof. Geen probleem natuurlijk, maar hij moet vrijdag avond wel naar het autotron voor Aircooled Winterfest. En aangezien ik gewoon moet werken had ik alleen de dinsdag en woensdagavond vrij. Maar goed een mooie uitdaging.

Hij had de bus zelf al gewassen en ivm tijdgebrek ben ik meteen met klei van monello aan de gang gegaan. Deze was bijna op dus snel nieuwe besteld, en wat was ik blij dat ik woensdag een pakketje van carclean op de tafel zag staan. Volgens mij was dit de eerste keer dat de t3 gepoets werd. De klei was niet aan te slepen. Mischien de volgende keer toch zelf wassen en met foam aan de gang? of heeft iemand andere tips?

Daarna gaan polijsten met de dap. Dit meteen met Poorboys SSR2.5 ivm het tijdgebrek. Het grootste doel was hem te laten blinken en de kleur terug te krijgen. Dus krassen en flinke swirls heb ik gelaten voor wat het was.
Sommige gedeelte een paar keer gedaan met de SSR2.5. Achteraf gezien heeft dit misschien wel meer tijd gekost dan eerst gewoon alles met de SSR1 te pakken. Maar goed snel Black hole erop en daarna in de wax gezet van Mag's. Het plastic aangepakt met Naturel look, en de bumpers gepoets met Mothers Mag & Aluminum Polish.

Ik ben best tevreden met het resultaat in de tijd die we hadden.
1929847_1542712766040694_790658448011024062_n.jpg

12507458_1542712812707356_1995257602870335361_n.jpg
 
  • Leuk
Reactions: StijnV