• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Volkswagen T4 bus

marcel33

Detailing rookie
24 okt 2010
4
0
vandaag een t4 bus gedaan voor iemand die wilde dat zijn zoon er netjes bij reed foto,svolgen
bus is eerst grondig gewassen met multi clean is een bijtende reiniger daarna met farecla g3 en g10 en monello inizio gepolijst met harde pad en rotery flex l 3403 vrg daarna nog even na gelopen met zwarte zachte pad en g10 weer gronding gewassen met multi clean en tot hooglans gepoets met car polish groen
hele bus is NAT gepolijst geeft wel veel rommel maar werkt super

T4 mocht wel wat liefde gebruiken ja! Kreeg je de stickerafdrukken een beetje weg? Nu nl. in de eerste 2 foto's erg duidelijk te zien. :) Ben benieuwd naar de rest van de serie:jippie

Klik op de button ''voeg plaatje in''. Dan krijg je dit: Plaats de fotolink er tussen, op deze manier: [I MG] http : / / foto link[ /IMG].

Succes!

Leuk project trouwens!

Edit: aangezien het forum direct bij een incomplete link een kruisje maakt, heb nu deze tekens weggelaten. [ img / img]

Laatst bewerkt door een moderator:
:-d VW T4 :-)^

De laatste foto maakt me wel nieuwsgierig. Meer foto's en een verslag van de gedane werkzaamheden graag!

Foto's direct op het forum plaatsen doe je, zoals al eerder aangegeven, middels de "afbeelding invoegen" knop boven het tekstvak bij het plaatsen van een bericht. Hiervoor moet je de foto's echter wel ergens op het internet geplaatst hebben, dit werkt dus niet direct vanaf de PC.

Let wel even op dat de foto's zoals je ze nu hebt geplaatst te groot zijn. Volgens mij mogen die maximaal 1024x768 zijn dus je zult ze eerst even moeten verkleinen.

Groeten,
Erik

Met recht een make over..! Maar ik lees merken en manier van werken die hier (voor mij) niet bekend zijn. Nat polijsten klinkt spannend...

Al met al is de dagwaarde meer dan verdubbeld.

Groeten,

Robert

Sow, die is wel heel erg opgeknapt zeg... Daar kun je je weer in vertonen... En lekker ouderwets nat polijsten...

Kwam mijn buurman vorige week ook nog vragen: durf jij zomaar droog te polijsten om je auto, jij bent wel helemaal gek zeg...

Gelijk maar even een en ander uitgelegd en laten zien en hij kwam tot de conclusie dat er veel dingen veranderd zijn de afgelopen 25 jaar...