• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Volle winkelwagen..

ad3m

Detailing addict
10 aug 2012
15
60
Hallo mannen,

Ik als beginnner heb zonet de winkelwagen volgegooid met de een en ander dus wilde vragen of de ervaren poetsers er ook even naar wilden kijken voordat ik afreken. Kan zijn dat ik wat vergeten ben of sommige producten "dubbel" heb..

Alvast bedankt!

Gr. Adem


1 Gold Class High Tech Applicato... € 6,99
1 Tire Brush € 6,99
1 All Purpose Cleaner (APC) - 3... € 24,49

1 EXP Pure Sealant - 473ml € 18,99
1 Bold N Bright Tire Dressing - ... € 12,99
1 Wheel Sealant - 235ml € 19,99

1 Natural Look Dressing - 946ml € 18,99
1 Black Hole - 946ml € 25,99
1 Poly - Elastic Clay - 200gr € 23,99
1 Dressing Applicator - Rond - 1... € 2,49
1 Foam on a Stick € 2,49
1 Luchtverfrisser Vanilla - 946m... € 14,99
1 DAP900 V2 Raffini Kompressor Set... € 200,00

edit: Meguiars washmitt
Mothers klei kit
 
uuuuuuuuuhmmmmm , zowieso mis ik doeken , en daar kun je er niet genoeg van hebben .
waar ga je de auto mee wassen ? washmitt is dus misschien ook wel makkelijk.
pads voor op de machines mis ik ook nog , en alleen aan ssr 2.5 heb je denk ik ook niet genoeg , je zult moeten afbouwen .
denk dat je als beginner beter een andere set kunt nemen , of je moet al ervaring hebben met een rotary (pro 900)
ik zou als beginner gaan voor de set met de dap 900 compleet met pads en bijvoorbeeld de monello finale , mezzo en inizio .die heb je volgens mij voor hetzelfde geld en is fool-proof en de pro 900 nog ff laten voor wat ie is .
 
:schaam :schaam helemaal vergeten.. even toevoegen!

edit: Ik heb de dap900 set in de winkelwagen en geen pro900.. bij de dapset zit "alles" er al in toch?
 
Ik heb een aantal Bmw's en een mercedes staan.. de bmw's zijn zwart en de mercedes is donkergrijs.

Heb trouwens een dap900 set in de winkelwagen liggen en geen pro900

edit: Iron x heb ik thuis liggen.. heb ik ooit een x gekocht
 
Er staat toch echt een DAP900 Starterskit in het lijstje (en geen rotary).
[edit: ik zag je update pas nadat ik dit bericht geplaatst had]
Die reeds vermelde starterskit is prima. Niks mis mee.
De SSR2.5 kan in dat geval wel weg, want je hebt al Mezzo (medium polijstmiddel) en Finale (fijn polijstmiddel).

Heb je voor de klei al een detailer spray (e.g. Poorboy's World Spray&Wipe, Valet Pro Citrus Bling) of een kleivloeistof (Dodo Juice Born Slippy concentraat)?
Met shampoo is geen aanrader en met alleen water zou ik zeker niet doen.
 
Ik heb even de beginpost aangepast met de washmitt en kleivloeistof.. de ssr2 heb ik verwijderd.
 
Waarom neem je niet de Mothers klei kit?
Heerlijke spray die je kunt verdunnen met demi-water 1:1 , MF doek, 2 stukken klei in 1 pakket!
 
Jaaa hij is binnen :party: :party:
7783265438_a6d10374c6_z.jpg
 
Mooie aanwinsten !:cool:

Als ik jou was dan hield ik de showtime van de kleiset als detailerspray en NIET om te kleien , daar neem je best enkel de dodo-concentraat voor .

(eerst met de showtime kleien en daarna met de dodo-concentraat KAN je klei doen brokkelen namelijk )
 
Je kunt BH natuurlijk ook handmatig opbrengen. (Niet dat ik dat doe , maar goed... ;) )
 
Heb je gelijk in! :)^

.. maar idd. heb je een machine en dan ga je met de hand verder zweten terwijl je die wagen al heel de dag lastig valt met je handen als je detailt ;)