Even ter verduidelijking mijn mooie bella heeft na een nachtje in utrecht een hele kras over de motorkap/zijschermen/voorbumper..]-0 (gevalletje vandalisme, 10 auto's op dezelfde parkeerplaats hadden deze schade)
Nu wil ik dus morgen aan de slag gaan met het detailen van de auto.. alleen de voorkant is vorige week woensdag gespoten.
Wat kan ik nu doen en vooral wat moet ik NIET doen?
Mijn plan was:
Wassen Dodo Juice - Born to be Mild shampoo
kleien Dodo Juice - Basics of Bling - Clay Bars
Dodo Juice - Born Slippy clay lube - Spray
Cleaner Meguiars deep crystal paintcleaner
Glaze Poorboys World - Black Hole
Sealant Poorboys World - EXP Pure Sealant (Nu heb ik ergens gelezen dat dit zowiezo geen slim idee was ivm het nog verder uitharden van de lak..klopt dit?)
Wax Mothers Wax - California Gold Pure Carnauba Wax Paste
Nog een laatste vraagje; Zou ik tussen het aanbrengen van de Sealant en de wax nog een tijd (12/24uur) pauze moeten houden?
Alvast bedankt!!
Nu wil ik dus morgen aan de slag gaan met het detailen van de auto.. alleen de voorkant is vorige week woensdag gespoten.
Wat kan ik nu doen en vooral wat moet ik NIET doen?
Mijn plan was:
Wassen Dodo Juice - Born to be Mild shampoo
kleien Dodo Juice - Basics of Bling - Clay Bars
Dodo Juice - Born Slippy clay lube - Spray
Cleaner Meguiars deep crystal paintcleaner
Glaze Poorboys World - Black Hole
Sealant Poorboys World - EXP Pure Sealant (Nu heb ik ergens gelezen dat dit zowiezo geen slim idee was ivm het nog verder uitharden van de lak..klopt dit?)
Wax Mothers Wax - California Gold Pure Carnauba Wax Paste
Nog een laatste vraagje; Zou ik tussen het aanbrengen van de Sealant en de wax nog een tijd (12/24uur) pauze moeten houden?
Alvast bedankt!!