Onlangs benaderde mijn overbuurman me met een "probleem". Zijn auto en die van zijn collega's zaten opeens onder de vliegroest. Dit kwam doordat er bij een naburig bedrijf het een en ander mis was gegaan. Na een test met Iron X bleek het inderdaad om vliegroest te gaan. Op mijn advies zijn er een "paar" liter Iron X besteld, de mannen @Carclean HQ weten vast nu wel wie ik bedoel......:rules
Een van de collega's had al vanalles geprobeerd, en greep uiteindelijk naar een brillosponsje...En ja, daar kreeg hij de meeste vliegroest wel mee weg...]-0
Het resultaat was ook zonder Brinkmann te zien:
Echt geholpen had de schuuractie uiteindelijk ook niet:
50/50
Maar de motorkap was toch nog erg aan toe, bleek met de Brinkmann, daar is met behoorlijk wat druk met de schuurspons geragd. Uiteindelijk heb ik de hele motorkap gewetsand met P2000 en P2500. Voor de rest dezelfde procedure als de rest van de auto.
Wol met de Pro900 8o
Oranje pad met Inizio
Groene pad met Mezzo
Gek genoeg bracht Finale maar weinig extra. Ligt meer aan de finishing kwaliteiten van de Mezzo in dit geval icm de non-metallic lak, denk ik.
Hierna handmatig de White Diamond en EX-P verwerkt.
Een van de collega's had al vanalles geprobeerd, en greep uiteindelijk naar een brillosponsje...En ja, daar kreeg hij de meeste vliegroest wel mee weg...]-0
Het resultaat was ook zonder Brinkmann te zien:
Echt geholpen had de schuuractie uiteindelijk ook niet:
50/50
Maar de motorkap was toch nog erg aan toe, bleek met de Brinkmann, daar is met behoorlijk wat druk met de schuurspons geragd. Uiteindelijk heb ik de hele motorkap gewetsand met P2000 en P2500. Voor de rest dezelfde procedure als de rest van de auto.
Wol met de Pro900 8o
Oranje pad met Inizio
Groene pad met Mezzo
Gek genoeg bracht Finale maar weinig extra. Ligt meer aan de finishing kwaliteiten van de Mezzo in dit geval icm de non-metallic lak, denk ik.
Hierna handmatig de White Diamond en EX-P verwerkt.