Zo heren en dames, vandaag vanaf half twee begonnen aan een auto van een kameraad.
Auto zit vol onder de krassen en is waarschijnlijk een half jaar niet gewassen geweest.
Helaas geen foto's van voor het wassen de camera was mee met vrouwtje en mijn dochter voor haar kijkdag met zwemmen :s
Maargoed eerst maar eens ingespoten hier en daar met APC en de velgjes met Mothers fx wheel cleaner
Wat foto's na het wassen en drogen.
Foto's na weer eens 9 uur poetsen.
gebrukte middelen zoals gewoonlijk voor mij want heb nog niet veel anders als dit.
Met APC alle trims en wielkasten ingespoten en geborsteld.
Met de mothers fx wheel cleaner de velgen ingespoten.
Dodo Juice Born to be Mild shampoo in een 2 emmer systeem samen met de
Mothers Wax Genuine Lambswool Wash Mitt
drogen met de CSF Delirium Orange Drying Towel
kleien met de kit van Mothers Clay Bar nu heb ik hier wel nieuw glijmiddel is nu echt op.
afplakken met 3M afplaktape 19mm breed is nu ook op
Monello Orange foampad met de Monello Mezzo afgenomen met een ClearKote Microfiber Towel
Monello White foampad met de Monello Finale afgenomen met een ClearKote Microfiber Towel
Monello Black foampad met de ClearKote Red Moose Machine Glaze afgenomen met een ClearKote Microfiber Towel
met een Clearkote foam pad de Dodo Juice Rainforest Rub aangebracht afgenomen met een ClearKote Microfiber Towel
de velgen ingesmeerd met Poorboys World Wheel Sealant met een Mothers Wax Microfiber Applicator Pads
Meguiers trim restorer aangebracht met de Hi-Tech Foam Applicator
Wolfgang Black Diamond Tire Gel aangebracht met de Mothers Wax Microfiber Applicator Pads
Mothers Glass Cleaner aangebracht met een Poorboys World Deluxe Mega Towel Groen
het interieur gedaan met PB natural look dressing.
Nu ff verslagje maken en een heerlijk koud biertje
Ben benieuwd naar de reacties.
Auto zit vol onder de krassen en is waarschijnlijk een half jaar niet gewassen geweest.
Helaas geen foto's van voor het wassen de camera was mee met vrouwtje en mijn dochter voor haar kijkdag met zwemmen :s
Maargoed eerst maar eens ingespoten hier en daar met APC en de velgjes met Mothers fx wheel cleaner
Wat foto's na het wassen en drogen.
Foto's na weer eens 9 uur poetsen.
gebrukte middelen zoals gewoonlijk voor mij want heb nog niet veel anders als dit.
Met APC alle trims en wielkasten ingespoten en geborsteld.
Met de mothers fx wheel cleaner de velgen ingespoten.
Dodo Juice Born to be Mild shampoo in een 2 emmer systeem samen met de
Mothers Wax Genuine Lambswool Wash Mitt
drogen met de CSF Delirium Orange Drying Towel
kleien met de kit van Mothers Clay Bar nu heb ik hier wel nieuw glijmiddel is nu echt op.
afplakken met 3M afplaktape 19mm breed is nu ook op
Monello Orange foampad met de Monello Mezzo afgenomen met een ClearKote Microfiber Towel
Monello White foampad met de Monello Finale afgenomen met een ClearKote Microfiber Towel
Monello Black foampad met de ClearKote Red Moose Machine Glaze afgenomen met een ClearKote Microfiber Towel
met een Clearkote foam pad de Dodo Juice Rainforest Rub aangebracht afgenomen met een ClearKote Microfiber Towel
de velgen ingesmeerd met Poorboys World Wheel Sealant met een Mothers Wax Microfiber Applicator Pads
Meguiers trim restorer aangebracht met de Hi-Tech Foam Applicator
Wolfgang Black Diamond Tire Gel aangebracht met de Mothers Wax Microfiber Applicator Pads
Mothers Glass Cleaner aangebracht met een Poorboys World Deluxe Mega Towel Groen
het interieur gedaan met PB natural look dressing.
Nu ff verslagje maken en een heerlijk koud biertje
Ben benieuwd naar de reacties.