• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Volvo V70 Magic Blue Pearl, start gemaakt

Knap model Volvo, altijd al gevonden. En zeker die velgen, tijdloos.
Thanks, vind 't zelf ook geweldig.

Vandaag weer ff gewassen en n laagje shinee wax erop gezet, en een bumperlipje en n BSR luchtfilter.

51092772785_e8911ed6ef_c.jpg
IMG_20210403_161009 by ed-oorklep, on Flickr

 
Heb zo’n Volvo altijd mooie bak gevonden.
Maar is het nooit geworden.
Mijn vrouwtje vond het net een lijkenwagen.
Mijn collega heeft er 1 waar de vernislaag los van laat maar daar staat meer dan 3 ton op de teller en hij heeft er nooit geen problemen mee.
Hij zegt ook telkens zo’n auto krijg ik nooit meer en rij door tot ie op is.
 
Vind ik ook, en ik heb niet zo'n moeite met lijkenwagens ;) deze heeft het predikaat ook al regelmatig gekregen, zeker met die geblindeerde achterruiten.
Maar ik lach erom, leg een matras achterin en slaap riant als het nodig is ;)
 
  • Leuk
Reactions: Einsteinova
Update tijd! Niet echt detailing maar wel n leuke upgrade.

Van:

49974516701_9cbccdf6f1_z.jpg

+
IMG_20200605_193331 by ed-oorklep, on Flickr
5PeGoRq.jpg


Via:

gxrykOo.jpg


Naar:

4lIxSVk.jpg


In December n kleine oeps van mijn broertje wat een redelijk bedrag van de verzekering opleverde.
Dus op zoek gegaan naar onderdelen om de strip onderaan de auto in kleur te krijgen. En naar een S60 bumper (past eigenlijk niet op een V70 maar na een hoop dremel werk aan de bumper kan het wel).
Vrijdag de auto en de gespoten delen opgehaald en begonnen met installatie.
Later deze week hopelijk de bumper er nog op en dan komen er nog wat foto's van voren.

Trouwens ook de Monello LDA1000 besteld dus de rest van de lak kan ook nog wat aangepakt worden waar nodig.