• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

‘Vonroc D/A’

Guusb04

Detailing trainee
7 mrt 2019
27
45
Beste detailers,

Aangezien ik een D/A machine ga aanschaffen ben ik langs de ‘Vonroc polijstmachine’ gekomen.
[Mod]Commerciële links zijn helaas niet toegestaan.[Mod]

Specs
Vermogen : 1050W
Toerental : 1400-4800 / min
Uitslag : 21mm
Excentrisch
150mm steunschijf

Is dit iets?

Vriendelijke groet,
Guus
 

Bijlagen

  • D65C9D77-EEAF-437B-9CF7-B6D0C29F0492.jpeg
    D65C9D77-EEAF-437B-9CF7-B6D0C29F0492.jpeg
    79,6 KB · Weergaven: 394
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat voor auto heb jij een Jeep?
Ik denk dat een DAP900 een betere keus zou zijn omdat je 5’5” en 4” pads kan gebruiken en daarmee is die machine breder inzetbaar dan die Vonroc machine met hoge uitslag.
 
  • Leuk
Reactions: Guusb04
Mijn auto heeft qua panelen best veel grote vlakken en daar komt mijn mk2 21 echt tot zijn recht maar een Jeep heeft alles behalve veel grote vlakken (als ik het juiste model voor ogen heb) en dan heb je meer aan een machine die ook kleinere pads kan draaien.
Waarom denk jij dat een DAP900 niet genoeg vermogen zou hebben?
Bovendien zou die Jeep zomaar eens best zachte lak kunnen hebben (testspot moet dat uiteindelijk uitwijzen).
 
Eens met @Ric325i langs randen is een grote uitslag geen voordeel
Daarnaast heb ik op mijn machines graag bewezen service

Reviews waarbij reviewers aangeven ook met professionele apparatuur gewerkt te hebben neem ik niet serieus
Als je eenmaal de betere apparaten hebt gebruikt ga je niet op een van zes tientjes over. Ook niet voor erbij

Lees ook nog even de forumvoorwaarden over linkjes
 
  • Leuk
Reactions: m@rio en Guusb04
Naast een 21mm machine, heb je eigenlijk altijd een 8 of 12 mm machine nodig om alles goed te kunnen behandelen.

Daarnaast twijfel ik over de kwaliteit van deze machine. Hij is dermate goedkoop, dat je je af moet vragen hoe dat komt. Het moet ergens vandaan komen en er moet ook nog iets verdiend worden op zo'n machine.
 
  • Leuk
Reactions: Guusb04