• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voor onze Belgische klanten: hoe zou je het liefst bij ons betalen?

het zal wikken en wegen worden voor carclean.
velen zijn nog weigerachtig voor paypal,bancontact is veilig maar duurder begrijp ik.
dan betaal ik toch liever iets meer met de gedachte dat bancontact veilig is.
ik heb al verscheidene betalingen met paypal gedaan op internet maar dan zonder account en zal er ook nooit één aanmaken.
 
Als het mij niet lukt om de overschrijving te maken via de pc , dan vraag ik dit aan mijn vrouw op deze manier : :|~* :D

Nog nooit last gehad van een laattijdige levering , ondanks dat mijn geld meer dan waarschijnlijk nog niet op de cc - rekening staat . (blijven doen dus aub ! )

Meestal bij een bestelling voor 16.00 uur , heb ik de produkten reeds de volgende dag :ja

Wat moet er dan veranderen ? :weetniet
 
Ik zal wel van de oude stempel zijn maar ik betaal gewoon met overschrijving en voor mij hoeft er niks te veranderen. :)_[]
 
Als paypal goedkoper is als de belgische variant van ideal, (voor carclean) zal ik met deze blijven betalen
Moesten jullie het prettiger vinden via bankcontact/mistercash dan doe ik het zo :grinning:

Ik steun dus gewoon wat carclean het fijnste vind.

Ik vind het gewoon handig als jullie de bestelling binnen hebben , en alles is voorradig dan heb je deze 97% gewoon de dag erop .....en dan kan ik deze gewoon inplannen dat er iemand thuis is om het in ontvangst te nemen.

Gewone europese overschrijving vind ik jammer genoeg minder omdat deze 3a4 dagen duurt eer jullie dit ontvangen (is gewoon met alle buitenlandse webshops/overschrijving zo)

Toch vind ik het top dat jullie nog meer service trachten te geven aan de belgische buren :party:
Denk mss ook dat jullie een extra klantje gaan winnen met deze nieuwe betalingsmethode ......niet iedereen heeft visa...of is gewillig om eerst geld over te maken op een paypal account
Maar de meeste mensen doen toch gewoon thuisbankieren, en dan is die nieuwe methode verrekt handing .....het is gewoon hetzelfde

Mvg steven
 
Ik betaal ook steeds met internationale overschrijving en heb geen behoefte aan andere mogelijkheden.
Met het wachten houd ik rekening mee.
Maar denk wel dat Carclean hiermee nieuwe klanten kan aantrekken of klanten kan overtuigen om bij hun te kopen die dringend iets nodig hebben en anders elders zouden gaan shoppen (mits de kosten binnen de perken blijven).
Voor mij voldoet de Carclean service perfect, dus voor mij geen added value...
 
SPIGTOLINO zei:
Is hier nieuws over want lijkt me wel heel makkelijk om met Bancontact te betalen

We wachten even op de Europese betaalvariant waar elk land via dezelfde koppeling kan gaan telebankieren via onze site. Dat kan nog wel wat maanden duren, tot die tijd het bedrag aan ons overschrijven, of via Paypal betalen.
 
Idd, overschrijven doe ik ook maar met bakje betalen op website blijft eenvoudiger

Zal me niet tegehouden te bestellen, vandaag wordt er weer eentje afgeleverd !
 
even topic terug openen

Is er reeds wat veranderd zodat we vanuit belgie sneller kunnen betalen , en dat de orders sneller kunnen verzonden worden :party:
vb.met visa of met bankcontact met vb MultiSafepay.
 
Ik gebruik steeds Paypal ( niet alleen hier) en tot nu toe tevreden . Zondagavond besteld ( met paypal) en dinsdagmorgen geleverd .
 
paypal bezit ik niet , doe al mijn aankopen in duistland en nederland met visa
onlangs nog voor een levering uit nederland kunnen betalen gewoon met bankcontact via multisafepay

had nu zaterdag besteld , gewoon betaald met overschrijving en is vandaag woensdag geleverd , valt dus nog mee :party:
 
Nog steeds niets veranderd? Eerlijk gezegd vind ik het schandalig dat je als Belg enkel via Paypal of overschrijving kan betalen. Een geluk dat jullie zo'n uitgebreid assortiment hebben, of ik zou ergens anders bestellen. Ik haat Paypal en een factuur vind ik te omslachtig en te traag. Quasi alle Nederlandse websites bieden tegenwoordig Bancontact aan. Schrijf desnoods bij de winkelwagen dat er X euro bijkomt wanneer je met Bancontact betaalt (is ook niet echt populair, maar goed).
 
Zo zo, wat een agressie!

Wat nou als onze bank de ondersteuning nog steeds niet heeft en jullie Belgische banken ons niet willen helpen als Nederlands bedrijf?! We ondersteunen het graag, maar er is nog geen technisch draagvlak voor ons bedrijf.

Ik ken geen Nederlandse webshops die Bancontact ondersteunen?

Graag iets minder afkeurend reageren, bedankt!