• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voordelige Florabest tuinslang aanschaffen.

DolomiteGreyTT

Detailing addict
21 okt 2009
435
65
Ik denk dat ik deze ga kopen straks:

495810.gif


Ik rijd nu namelijk iedere week naar de washokken. Zal straks ff vertellen wat er allemaal in de set zit en of de slang aan de wens voldoet :cool:
 
Haha, ik had deze in offtopic gezet en dacht dat die verwijderd was vanwege reclame. Maar nu een moderator de titel heeft veranderd lijkt het nog meer op reclame :D

Heb het ding inmiddels in huis, maar eerst eens wachten op mooi weer ]-0

De actie duurt nog tot morgen, maar ze hadden er nog een stuk of 30 liggen :)

Ohja: Het ding verkopen ze bij de Lidl, stond er niet eens bij rofl
 
Heb vroeger verschillende van die goedkope slangen gehad, maar het verschil tov van bv. gardena is toch aanzienlijk en de meerprijs zeker waard.
Is leuk en goedkoop, maar tijdens de lente komen bij veel bouwmarkten de gardena producten ook wel in promo.

Die goedkopere slangen zijn meestal stijver (minder flexibel) en dus ook lomper in gebruik.
En de bijgeleverde koppelingen beginnen snel te lekken, en kunnen geen stootje verdragen.
 
jim zei:
Die goedkopere slangen zijn meestal stijver (minder flexibel) en dus ook lomper in gebruik.

Kan ik alleen beamen, ik heb deze slang (in België is deze reeds meer dan een maand geleden te koop) en veel flexibiliteit zit er niet in :grinning:
Daardoor ook onhandig in gebruik, de prijs maakt natuurlijk veel goed.
 
Ik ben zowiezo altijd in gevecht met een combinatie van de tuinslang, 230v naar de HD, de hd leiding en mezelf.
 
2 maanden terug de goedkoopste gamma slang gekocht, deze was 20 meter, 15 of 20 euro ofzo, en heeeeeel flexibel.

ik word altijd gek van die slangen, ik heb zo een rol ding gekocht 2 weken terug
 
@Dries, niet de enige hoor ;)

Wat betreft de slang zelf, jaren met soortgelijks de tuin gedaan, geen problemen mee.
Uiteindelijk een natuurlijke dood en toen met de auto in achterhoofd een kwalitatief betere gekocht
( maar wordt in de zomer dan wel elke dag gebruikt dus zijn geld meer dan waard )
 
Ik heb ook jaren met een goedkope slang gewerkt maar altijd weer gevecht met de slang met op- en afrollen en vele lekkages later heb ik een paar weken terug een haspel van gardena gekocht die zichzelf oprolt.
Heb er spijt van dat ik dat niet eerder heb gekocht, slang uitrollen stelt zowiezo niks voor en oprollen is kwestie van zacht trekken aan de slang en dan loslaten en hij is sneller opgerolt dan dat je naar de haspel bent gelopen.
Het andere verschil is dat de goedkope slang opzwelt als er waterdruk op staat en de garnena slang niet, een goedkope slang moet je ook altijd helemaal afrollen omdat ie anders makkelijk lek gaat en die gardena dus niet.
Kost wel €120 maar dan heb je ook wat, ik vind het het geld meer dan waard, heb nu al mn spullen inc hd reiniger met alle toebehoren binnen 2 minuten opgeruimd terwijl ik eerst al een paar minuten met de slang bezig was omdat die goedkope haspels ook steeds kapot gaan, hendel draaide steeds door dus moest 20 meter slang oprollen door aan de zijkanten van de haspel te duwen.
Ik had eerst een haspel met slang van Black en Decker, die kostte ook €65 en binnen 3 weken was de slang al lek op 3 plaatsen en 2 weken later was de haspel dus al kapot.
Ik ben nu iig blij met mijn automatische gardena.