Na veel meelezen en kijken was het tijd om te registreren. Ook omdat ik deze week mijn DAP500 heb binnengekregen ^
Het echte werk kan nu beginnen, had al het eea gekocht door de tijd heen - voornamelijk Meguiars spul - maar nu klaar voor 'the real deal'
Ben redelijk auto en motorgek, dus genoeg lak om te behandelen.
De eerste projecten zijn mijn eigen auto's; een Volvo van 2000 met 370000km, en een BMW van 2005 met 355000km.
En mijn handen jeuken elke keer enorm als ik de auto van mijn vader zie; een fabia met 400000km en 7 jaar geleden voor het laatst enigszins gepoetst ]-0
Nog wat over mijzelf: loop al 44 jaar rond, woon in de betuwe met vrouw en vee :roll, zit in de electronica qua werk, en doe al mij onderhoud zelf aan auto's en motoren.
Dit is wat ik klaar heb staan voor de klussen:
-meg shampoo en twee emmers
-meg kleikit
-DAP kit met monello polish
-meg ultimate compound
-meg carnauba wax
- iron X
- PB black hole
- PB apc
en ben vast nog wel wat vergeten
Het echte werk kan nu beginnen, had al het eea gekocht door de tijd heen - voornamelijk Meguiars spul - maar nu klaar voor 'the real deal'
Ben redelijk auto en motorgek, dus genoeg lak om te behandelen.
De eerste projecten zijn mijn eigen auto's; een Volvo van 2000 met 370000km, en een BMW van 2005 met 355000km.
En mijn handen jeuken elke keer enorm als ik de auto van mijn vader zie; een fabia met 400000km en 7 jaar geleden voor het laatst enigszins gepoetst ]-0
Nog wat over mijzelf: loop al 44 jaar rond, woon in de betuwe met vrouw en vee :roll, zit in de electronica qua werk, en doe al mij onderhoud zelf aan auto's en motoren.
Dit is wat ik klaar heb staan voor de klussen:
-meg shampoo en twee emmers
-meg kleikit
-DAP kit met monello polish
-meg ultimate compound
-meg carnauba wax
- iron X
- PB black hole
- PB apc
en ben vast nog wel wat vergeten