• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstel ronde

Walter

Detailing rookie
8 aug 2014
8
0
54
Na veel meelezen en kijken was het tijd om te registreren. Ook omdat ik deze week mijn DAP500 heb binnengekregen :-)^
Het echte werk kan nu beginnen, had al het eea gekocht door de tijd heen - voornamelijk Meguiars spul - maar nu klaar voor 'the real deal'
Ben redelijk auto en motorgek, dus genoeg lak om te behandelen.
De eerste projecten zijn mijn eigen auto's; een Volvo van 2000 met 370000km, en een BMW van 2005 met 355000km.
En mijn handen jeuken elke keer enorm als ik de auto van mijn vader zie; een fabia met 400000km en 7 jaar geleden voor het laatst enigszins gepoetst ]-0

Nog wat over mijzelf: loop al 44 jaar rond, woon in de betuwe met vrouw en vee :roll, zit in de electronica qua werk, en doe al mij onderhoud zelf aan auto's en motoren.

Dit is wat ik klaar heb staan voor de klussen:
-meg shampoo en twee emmers
-meg kleikit
-DAP kit met monello polish
-meg ultimate compound
-meg carnauba wax
- iron X
- PB black hole
- PB apc
en ben vast nog wel wat vergeten