• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstel ronde

Davy87(washmister)

Detailing addict
29 apr 2017
36
68
36
Tegelen
Ik ben Davy

Al van kinds af aan opgevoed door wekelijks het ritueel van auto/vrachtwagen wassen te herhalen.

Nu ietjes groter en vooral wat ouder te zijn geworden me langzaam te verdiepen in het iets professioneler poetsen/wassen van de auto.

Heb zojuist een aardige bestelling geplaatst bij carclean. Dit vooral voor het goed wassen van de auto. Ben al weken mee aan het lezen in het forum vol enthousiaste mede liefhebbers.

Volgende stap wordt het detaillen. Ben zelf nog aardig bang voor het machinaal polijsten. Wil het eerst proberen met het handje.

Zal ff een paar foto's van ons fiesta'tje erbij plaatsen in de huidige toestand. 2010 als geboortejaar. Dus er beginnen links en rechts wat irritatie puntjes te komen. Voor de leek een punt gave auto. Voor de meeste op de site met oog voor detail toch tijd voor wat extra aandacht.
20160417_161633-01.jpeg
 
Hey Davy,
Welkom op dit gezellige forum en het toetje staat er zeker nog netjes bij.
En ook weer een fiesta rijder erbij:grinning:
Deze rijd ik sinds woesdag zelf hellemaal onderhanden genomen bij de dealer.
IMG_20170427_120605.jpg

Heel veel lees/leer plezier
 
  • Leuk
Reactions: Davy87(washmister)