• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen - Bas

BasGTI

Detailing trainee
23 apr 2020
7
45
Hoi!
Mijn naam is Bas, 27 jaar oud, ik kom uit Veghel (Noord-Brabant) en ben werkzaam bij AudiParts te Veghel.
Na wat rond te neuzen hier ook maar even een account aangemaakt.
Ik heb al heel wat leuke en interessante projecten, tips en how-to’s langs zien komen die mij al wat verder op weg hebben geholpen.
Mijn huidige daily is een Golf 5 GTI die over niet al te lange tijd volledig aangepakt zal worden.
Ook heb ik nog een ander project maar daarvan zal het nog even duren voordat er serieus gepoetst kan wordeno_O
Dit zijn ze:

3EC4B180-BAAE-4906-9304-FC2294CD38F9.jpeg


79C06578-0073-4019-9564-9CAFCABAE5D6.jpeg

groet,

Bas
 
Aparte verschijning zo'n 80L, en met die Hella mistlampen zoals die door de dealers geleverd werden, inclusief onhandige harde plastic kapjes met rubberbandje om ze vast te houden. (Mijn vader had een Passat LS uit 1974, met diezelfde mistlampen)
 
  • Leuk
Reactions: BasGTI
Welkom! Ligt vast nog wel iets op zolder van mij ;) En als Audi liefhebber, wat een prachtig front van de Audi. :heart_eyes: Ben ook weg van de kleur, zijn er denk ik niet veel van verkocht. Daarnaast staat ie er op het oog nog mooi bij. Gerestaureerd of gewoon vertroeteld/mee omgegaan zoals het hoort?
 
Welkom! Ligt vast nog wel iets op zolder van mij ;) En als Audi liefhebber, wat een prachtig front van de Audi. :heart_eyes: Ben ook weg van de kleur, zijn er denk ik niet veel van verkocht. Daarnaast staat ie er op het oog nog mooi bij. Gerestaureerd of gewoon vertroeteld/mee omgegaan zoals het hoort?

Thanks! Origineel is ie wit, de vorige eigenaar vond de kleur van zijn keuken zo geweldig dat hij vervolgens de Audi in diezelfde kleur heeft laten spuiten.
De algemene staat van de lak is niet echt geweldig. Her en der laat het een en ander los en ook is er redelijk wat roestvorming.
Het idee is om ‘m uiteindelijk helemaal in orde te maken en wellicht wat aanpassingen.:)
 
Mooi hoor! Ben benieuwd, tip om een topic aan te maken op de projecten pagina. Denk dat er net als ik veel mede forum leden jouw voortgang gaan volgen en eventueel voorzien van tips etc. Maar goed je zit gebakken bij je werkgever. Kennis in overvloede. :grinning: Succes hier en met je project.
 
  • Leuk
Reactions: BasGTI
Welkom Bas!

Mooie GTI en gave Audi ook. Laten we elkaar in de gaten houden, want ik heb mezelf net ook aangemeld op dit forum met mijn 5 GTI.
 
  • Leuk
Reactions: BasGTI