• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen en maar gelijk van start met 2 vragen.

Ik zou ook zeker starten met “gewone” polish ,zijn deze lijsten geen alu met een laagje? Maw je hoeft geen Alu te polijsten zeg maar

Staat op Audiforum ook dat het Aluminium is met een laagje. Vervangen schijnt een duur geintje te zijn. Heb ook dit filmpje gevonden op YouTube wat ik ook nog kan proberen.
 
Wheel brightener zou niet mijn eerste keuze zijn ,ik zou beginnen met Pb prof polish of een finishing polish zoals Monello finale bv.
De uitlaat kun je idd te grazen nemen met een metalpolish op een cone (Ali expres) en beschermen met een restje Gyeon Rim als je je velgen een keer in de coating gezet hebt bv.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Als het inderdaad alu is met een beschermlaag, een normaal polijstmiddel gebruiken. Je kunt ook eens proberen of je met een loep kunt zien of die matte plekken op de strips een craquelé effect hebben: dat bevestigt dan dat het vogelpoep is die is ingevreten in de beschermlaag.