• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen: ewehem

ewehem

Detailing trainee
1 jul 2014
25
22
Dag mensen, Ook ik zou mij graag willen voorstellen. Mijn naam is Erkan en sinds kleins af aan Mercedes fan. Onlangs heb ik een Mercedes C klasse uit 2001 gekocht. Deze heeft echter nog veel werk. Ik lees al een tijdje mee op het forum en heb mijn auto al 2 keer handmatig gewassen met shampoo, klei en wax. Tijd om wat meer stappen te ondernemen om mijn nieuwe merc meer te laten shinen en krassen te verwijderen. Het eerste wat er gaat gebeuren is dat mijn velgen opnieuw worden gepoedercoated. De velgen zijn helemaal geoxideerd en moeten eerst gestraald worden, om vervolgens te kunnen gecoated. Dit is mijn auto:
IMG_2778_zps4f4083f8.webp
IMG_2781_zps57290138.webp
IMG_2784_zps4f5b1cd8.webp
En dit zijn de velgen
IMG_2779_zps0bfd56e3.webp

Thanks Tamer, jij zit hier ook al lang :-)

Ander vraagje, iemand goede ervaringen met een goede straler/poedercoater in omgeving Haarlem / Amsterdam?

Thanks allemaal. Heb ondertussen even een foto gemaakt van mijn deur rechtsachter. Daar zitten voelbare, diepe krassen die ik weg wil werken. Ik dacht eraan om het globaal als volgt aan te pakken:
- lakstift kopen Mercedes (kleurcodering)
- krassen ontvetten
- elke week een laagje verf opsmeren (tandenstoker)
- na 2-3 lagen beginnen met polijsten met een DAP900 (misschien eerst wetsanden)

Iemand hier zijn of haar gedachten erover?
u4atubut.webp

Gr. Ewehem

Welkom en een mooi Benz. Ik vraag me af of je die krassen zo helemaal weg krijgt. Wel zullen ze een stuk minder zichtbaar worden. Heb je al ervaring met wetsanden?