• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen is wel zo netjes !

Paas

Detailing rookie
22 apr 2014
29
0
Mijn naam is Marcel en woon in Berkel en Rodenrijs, dan hoef ik niet zo ver te rijden naar Carclean ;)

Rijdt sinds kort in een Peugeot 508 SW 1.6 THP welke ik op een correcte manier wil onderhouden. Heb als gast wel eens het forum bezocht en ook via google etc. wordt vaak naar dit forum verwezen of gelinkt. Kennelijk is er veel kennis aanwezig. Ik pik eruit wat voor mij van belang is, 't is net als een buffet, wat je niet lust gewoon laten liggen :-D

Zal proberen bijdragen te leveren in de vorm van verslagen, ervaringen en/of foto's.

Ervaring 1: een dag of 10 geleden Gyeon Q2 Rim op mijn velgen gedaan, gisteren gewassen, in 10 minuten helemaal spick & span, met velgenborstel en klein kwastje voor de kleine hoekjes, m.a.w. een aanrader dat spul !
 
Welkom. Ik weet niet of het een voordeel is om vlakbij CC-headquarters te wonen, je gaat er nl veel te vaak langs :-D
Ken het probleem nl, omdat ik ook in Lansingerland woon ;)
 
't is even geduld hebben; hier zijn ze:

CIMG1662_zps21dfbe65.jpg

CIMG1661_zpsdaabd7b0.jpg

CIMG1660_zps760ee74b.jpg
 
Peugeot 508 SW 1.6 THP, Allure, Gris Aluminium, LM'17 style 05 (WB), LM'17 P65 zilver (ZB), Marston Tramontane Halfleder antraciet, Quadrizone Climat Control, Head-Up display, Bi-Xenon meesturend, Connect Navigatie, Keyless Entry, Intell.Parking. en nog veel meer, alleen geen reservewiel meer :sob:
 
Voor je het weet ga je elk weekend even omrijden en haal je iets wat je nodig hebt :) maak het zelf mee. Welkom alvast!
 
Zijn fijne auto's om in te zitten en veel ruimte en licht door panorama dak. Heb je de handbak of automaat
 
Je ziet steeds meer dat mensen voor dit soort auto's kiezen ipv bijvoorbeeld VW. Dit is niet zo gewild bij het dievegilde en zeker net zo fijn om in te rijden. Qua luxe waarschijnlijk nog beter. Bij mij in de straat zijn ze voor de zoveelste keer langs geweest. Alleen de vw's. Achterraam van de buurman stond tegen mijn voordeur. Netjes het dashboard uitgezaagd. Letterlijk. Een aantal mensen in de straat zijn nu overgestapt naar peugeot. Mooie auto........
 
Yep, het is te triest voor woorden, niets is meer veilig tegenwoordig inderdaad.

Als je het toevallig ziet gebeuren en je geeft die gozer een paar hoeken krijg je nog een taakstraf ook ]-0