• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen - Jerry

Moto360

Detailing addict
4 mrt 2020
73
65
Hallo!

Mijn naam is Jerry ondertussen al 28 jaren loop ik rond tussen de rest in de regio Tiel.
Na al een tijd hier gelezen te hebben (en een account te hebben) toch maar eens voorstellen en natuurlijk even foto's plaatsen van wat ik nou zelf rij!

Ik heb nu sinds een maand of 2 een (voor mij) nieuwe auto gekocht. Dit is een Astra J station uit 2010. Hiervoor langere tijd een Astra G station gereden uit 2003.

IMG_5776.jpg
IMG_6177.jpg


Na aanschaf van deze auto toch maar eens gaan kijken wat ik kon verbeteren aan mijn wassen en drogen van de auto. De vorige auto vond ik het wel leuk om te doen, maar deze zat ondertussen al zo onder de plekken e.d. en gezien ik wist dat die er toch weer uit zou gaan (uiteindelijk toch bijna 5 jaar in gereden) heb ik de vorige auto alleen gewassen en verder niet echt verder gekeken.

Ondertussen hier natuurlijk een hele hoop gelezen en afgekeken. Veel spullen besteld, en veel aan het proberen. Ik denk dat ik momenteel nog aan het begin sta van de omslag van uitgebreide wasser naar beginnende detailer maar het enthousiasme is er zeker!

Dingen waar ik eerst nooit aan zou hebben gedacht doe ik nu zeker. Denk aan iets simpels als een kwast gebruiken om de bouten van de velgen ook goed mee schoon te maken of een zachtere borstel voor het schoonmaken van alle randjes van je logo's e.d.
Oh en wat denk je van alle gaatjes en hoekjes in je grill! De randjes tussen je koplampen en andere kieren op de auto?
Het gebruiken van een glaze? Zelf aanbrengen van waxen!
En ik denk dat er nog vele extra handelingen gaan volgen als ik hier zo lees op het forum!