• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen: Kitty

Welkom Kitty, je kleur is nog wel te redden hoor. Advies is doet het machinaal, dan krijg je echt een heel mooi resultaat.

thnx

ik weet dat het machinaal beter resultaat zal geven, maar helaas laat mijn knip het niet toe om zo'n ding aan te schaffen :( , dus moet het met de hand en daarom neem ik er ook alle tijd voor. ;)

Hey welkom hier...

Heb niet zo veel verstand nog van poetsen, maar ik heb destijds zelf van die poestpads gekocht van Meguiars en die bevallen heel goed...liggen lekker in de hand en je kunt dan dus goed druk uitoefenen op het oppervlak. Zou die er dan nog wel bijbestellen (als je ze niet al hebt).

Poets nu ook wel eens machinaal, maar met t handje gaat met die pads bijna net zo snel volgens mij (alleen ben je iets warmer als je klaar bent :-/ ), dus ik heb die pads altijd bij me.

Machinaal geeft een beter resultaat op vlak van swirls en dofheid weg te krijgen, daar kan je met de hand nog uren voor poetsen.
Hangt allemaal van de staat van de auto af.
@ intruderlady: Als je iemand in de buurt weet met een rotary of D/A wil die misschien wel helpen met je auto? Antwerpen is wat ver vermoed ik anders had ik er graag de DAP op losgelaten ;-)

Antwerpen is idd een eind weg ;) Maar iig bedankt...

Gelukkig mooi weer, dus is het poetsen ook geen ramp en krijg ik zelf ook nog een kleurtje :lol