LB;307052 zei:Nou nou Arjen, zo fel ken ik je niet op dit forum. Drukke tijd gehad misschien?
Als je commercieel wilt gaan detailen is een garantie marketing technisch aan te raden. Het overtuigd de klant en geeft vertrouwen. Dat is mooi! Of er veel klanten in de praktijk een beroep zullen gaan doen op de garantie betwijfel ik, maar dat is afwachten. Komt er iemand voor garantie, dan zal je iets van herstel moeten bieden. Hoeveel tijd hier in de praktijk in zal gaan zitten weet ik niet, maar ik verwacht minimaal. Overigens geven Waxoyl en Protech ook garantie met dezelfde onzekerheden.
Technisch gezien kun je geen garantie geven. Neem nou de veel geprezen C.Quartz, ook deze laag lijdt onder de agressieve wasstraat shampoo. De glans en standtijd zijn van vele factoren afhankelijk. Ook het ontstaan van krassen en swirls is met een sealant of wax niet te voorkomen.
Welkom Luziano ennuh je hebt al aan wat mooie wagens gewerkt.
TriMeX;307055 zei:Ik ben dan wel ubernoob ^^
maar garantie geven lijkt mij idd ook niet te doen... nou zijn mensen die hun auto detailen wel mensen die geld steken in hun auto.. dus ook niet meteen het volk wat je zal proberen een poot uit te draaien...
denk dat je ze liever een 2 emmer systeem en een wax beschermende shampoo erbij kan doen...
of een goede uitleg van wat wel en niet te doen.... ( wat je ongetwijfelt al doet want als ze 1 week later met cif en schuursponsjes aan de gang gaan voor vogel poep )