• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen, men dikke VW polo :)

johnlangedijk

Detailing rookie
24 mrt 2015
15
0
31
Goedemiddag iedereen,

Ik heb me sinds vanmiddag aangemeld voor dit forum, want tsjaa het voorjaar komt er weer aan dus dan wordt het weer tijd om de auto weer te laten glimmen.
Mijn passie voor het poetsen is eigenlijk vorig jaar begonnen, men buurjongen kocht toen een supergave A3 3.2l V6. Een dikke 250pk motor onder de kap.
Dus bij het tankstation aangekomen gelijk een fles turtle wax gehaald en de auto even goed in de wax gezet.
En dan zie ik je opeens een compleet andere auto naar voren komen!

Sindsdien steeds meer rond gaan kijken en dan kom je uiteraard bij Carclean aan.
Ik wil me komende zomer meer op machinaal polijsten gaan richten, want als ik bij de show off's kijk wordt ik soms toch echt wel wat jaloers.

Zelf rijd ik in een blauwe VW polo, een prima karretje voor de dagelijkse rit naar het werk.

vragen/opmerkingen/suggesties zijn altijd welkom overigens!

Met vriendelijke groet,

john
conv_1697.webp

conv_1696.webp

Bijlagen

• conv_1696.webp
    conv_1696.webp
    250,4 KB · Weergaven: 77