• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen Michiel508

Michiel508

Detailing addict
10 mei 2016
56
65
53
Groningen
IMG_0900.webp IMG_0901.webp IMG_0902.webp IMG_0903.webp IMG_0904.webp IMG_0905.webp IMG_0906.webp IMG_0907.webp IMG_0908.webp IMG_0911.webp
Hallo iedereen,

Sinds maart 2016 rij ik een Peugeot 508 2.0 HDI in de kleur Bourrasque Blue. Een erg prettig rijdende auto die ik graag zo netjes mogelijk houd.

Hiervoor reed ik een Renault Megane GrandTour die regelmatig door de krasstraat kwam. Omdat ik mijn vorige auto wilde verkopen en ik dacht dat een nette auto meer opbrengt dan een krasbak heb ik contact opgenomen met een van de leden van dit forum. Thunderbird heeft de auto weer helemaal netjes gekregen.

Hierdoor heeft het virus ook bij mij toegeslagen. Inmiddels heb ik een Monello Cubo vol met spullen en is de krasstraat voorbij.

Jammer genoeg woon ik 6-hoog op een flat en heb ik geen gelegenheid om voor de deur te werken. Daarom nog steeds genoodzaakt om naar de krasstraat te gaan. Gelukkig hebben ze daar (Gelings te Groningen) een overdekte wasboxen hal en kan je daar prima werken.

Hier ook wat foto's van de behandeling en het resultaat.

• Leuk
Reacties: Ferdy en Ries
Welkom in een nieuwe Detailing World.

Met topgasten en met topkennisen.

En natuurlijk hoe dat het in volksmond word gezegt (een bouwvakker zonder gereedschap is gene goeie bouwvakker hè). Dat laatste was toch de kers op de taart of niet

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Laatst bewerkt:
Iedereen hartelijk dank voor de vriendelijke reacties!

Over iets meer dan een week ga ik samen met Thunderbird de 508 aan de buitenkant aanpakken. Onder de motorkap en het interieur heb ik zelf al het een en ander gedaan. Al moet ik zeggen dat de auto in uitstekende staat is afgeleverd door de garage.

Hoogstwaarschijnlijk heeft (ook) jouw 508 een medium tot zachte lak, maar een testspot zal dat uitwijzen.
Het is wel een hele dankbare kleur om te vertroetelen, wel een grote wagen vergeleken met een Golf of Corsa bijvoorbeeld.
Panelen dus in delen behandelen.
Om de "Style 5" velgen goed schoon te maken kan ik je de Monello Wheel woolies aanraden.
We verwachten natuurlijk wel een show-off van de detail-beurt aan de 508!

Hoogstwaarschijnlijk heeft (ook) jouw 508 een medium tot zachte lak, maar een testspot zal dat uitwijzen.
Het is wel een hele dankbare kleur om te vertroetelen, wel een grote wagen vergeleken met een Golf of Corsa bijvoorbeeld.
Panelen dus in delen behandelen.
Om de "Style 5" velgen goed schoon te maken kan ik je de Monello Wheel woolies aanraden.
We verwachten natuurlijk wel een show-off van de detail-beurt aan de 508!

Gelukkig is het grootste deel van het dak van glas! Dat scheelt al een vierkante meter of wat. :)

Ik zal de nodige foto's maken van de auto voor en na het detailen.