• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen: n0sTRa

n0sTRa

Detailing chief
7 mrt 2009
155
85
Hey, mij hier net geregistreerd, dus uit beleefdheid mij dan maar eens voorstellen.

Mijn naam is Gregory, woonachtig in Knokke Heist, Belgische kust en ik ben bijna 24 jaar jong...

De poets microbe heb ik sinds zo'n 1,5 jaar te pakken gekregen toen ik men tweedehands Alfa Romeo 156 uit 2001 kocht. Zowel interieur als exterieur was er erg aan toe. Na enkele busjes Turtle wax gekocht te hebben en weinig resultaat gezien te hebben over gegaan naar enkele Meguiar producten aangekocht. Eerst om met de hand te werken en nu ga ik na enkele keren oefenen volledig over gaan naar de exentrische machine.

Dit was het in het kort, grtz

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Gregory,

Mooi bakkie heb je man! Turtle is inderdaad erg 1999, met Meguiar's ben je al een heel eind op de goede weg! Verdiep je ook nog eens in producten van Dodo Juice en Poorboys World. Twee zeer gewaardeerde merken in de detailing wereld.

Veel plezier op het forum hier in ieder geval! :)

Welkom!
Hahaha, "Turtle is erg 1999". Vergeet niet dat meguiars nog net ietsjes ouder is hè Xizer ;)
Maar de boodschap is duidelijk :-b

Veel plezier op het forum Gregory!

Turtle wax busjes heb ik aan men vader gegeven, die is er erg tevreden mee.... weet niet van meer :lol

tangerine mean machine zei:
Mooie bak, maar zie ik het goed dat het een Station is?

Zeg nooit een station tegen een alfa... :|~*

Welkom op ons forum Gregory!

Turtle Wax heeft ook best leuke producten hoor, er komt een nieuwe platinum serie en de ICE serie wordt binnenkort uitgebreid, eerlijk is eerlijk dat zijn best prima producten.

Meguiar's ook natuurlijk. En zoals Benny zegt is het de moeite om een keer te kijken naar Dodo Juice en Poorboy's World!

Ik zie dat je 24 bent, dus ik neem aan dat je al een gezin hebt, want anders zou je denk ik wel een sedan kopen, of zie ik dat verkeerd?

tangerine mean machine zei:
Ik zie dat je 24 bent, dus ik neem aan dat je al een gezin hebt, want anders zou je denk ik wel een sedan kopen, of zie ik dat verkeerd?

Ben in augustus in het huwelijksbootje gestapt en men vrouwtje is sinds kort zwanger.

Nu heb ik de keuze voor een sw eigenlijk gemaakt omdat ik ze mooier vindt dan de sedan, voor de koffer moet je het alvast niet doen.

Nog eens omhoog ermee, aan de auto is er ondertussen veel gebeurd!

Dit zijn voorlopig de specificaties:

Motor
Alfa Romeo H&S Corse EVO 2.0 Twin Spark stage 1
H&S Corse EVO Nokkenassen
Balansassen verwijderd
Vliegwiel afgedraaid
Supersprint spruitstuk
Ragazonn middenpijp
Supersprint eindemper 2x70mm
BMC CDA85-150
Squadra Tuning chip op maat

Onderstel