Hallo Ik ben Niels 19 jaar oud en rijd in een zwarte vw lupo .
Ben nogal trots op mn autotje hier fototje
De auto is uit ''99 en de lak is nog redelijk.
Hier en daar wel wat lichte krasjes.
Ik heb na info al wat spulletjes besteld/binnen.
Maar heb nog een hoop vragen.
wat ik besteld/binnen heb.
- 2x meg's emmers met gg
- Meg's Wash & Wax
- Meg's MicrofibreWash Mitt
- Meg's Microfibre Drying Towel
- Meg's Ultimate Liquid Wax
- Meg's Endurance Tire Gel
- Meg's ScratchX 2.0
- 1x Meg's Supreme ShineMicrofiber Towel
- 2x Meg's Soft Foam Applicator Pads
- Monello Dolce Verde Klei Set
- DAP900 V2 Raffini Starterskit
En nu de vragen
De auto is 14 jaar oud en 13 jaar lang wastraat klant geweest denk ik.
toen hij in mijn bezit was dacht ik dat ik al goed bezig was met goede shampoo en een spons en een plakmerk sproeiglans :-"
Maar na steeds meer gezien en gelezen te hebben wil ik mijn auto ook laten shinen.
De auto heeft swirls maar is vorig jaar gepolijst door een kameraad van mij dus niet meer zo erg als een jaar terug.
Nu wil ik deze nog beter weg kregen en zat ik te denken aan Meguiars - SwirlX Swirl Remover of is de polisch van monello die bij de kit zit genoeg?
Ik wil nu ook niet weer te snel van start gaan want heb al meer besteld dan dat ik in eerste instantie van plan was
Heb ik aan de reeds bestelde producten genoeg om het stappenplan goed te doorlopen?
En wanneer gebruik je de scratchX na het kleien?
En heb ook wat steenslag puntjes om aan te tippen hoelang moet dit uitharden om het te polijsten?
Al super bedankt voor het lezen en de hoeveelheid info op de site (ooit een beetje te veel voor een beginner:-")
Groeten Niels
Ben nogal trots op mn autotje hier fototje
De auto is uit ''99 en de lak is nog redelijk.
Hier en daar wel wat lichte krasjes.
Ik heb na info al wat spulletjes besteld/binnen.
Maar heb nog een hoop vragen.
wat ik besteld/binnen heb.
- 2x meg's emmers met gg
- Meg's Wash & Wax
- Meg's MicrofibreWash Mitt
- Meg's Microfibre Drying Towel
- Meg's Ultimate Liquid Wax
- Meg's Endurance Tire Gel
- Meg's ScratchX 2.0
- 1x Meg's Supreme ShineMicrofiber Towel
- 2x Meg's Soft Foam Applicator Pads
- Monello Dolce Verde Klei Set
- DAP900 V2 Raffini Starterskit
En nu de vragen
De auto is 14 jaar oud en 13 jaar lang wastraat klant geweest denk ik.
toen hij in mijn bezit was dacht ik dat ik al goed bezig was met goede shampoo en een spons en een plakmerk sproeiglans :-"
Maar na steeds meer gezien en gelezen te hebben wil ik mijn auto ook laten shinen.
De auto heeft swirls maar is vorig jaar gepolijst door een kameraad van mij dus niet meer zo erg als een jaar terug.
Nu wil ik deze nog beter weg kregen en zat ik te denken aan Meguiars - SwirlX Swirl Remover of is de polisch van monello die bij de kit zit genoeg?
Ik wil nu ook niet weer te snel van start gaan want heb al meer besteld dan dat ik in eerste instantie van plan was
Heb ik aan de reeds bestelde producten genoeg om het stappenplan goed te doorlopen?
En wanneer gebruik je de scratchX na het kleien?
En heb ook wat steenslag puntjes om aan te tippen hoelang moet dit uitharden om het te polijsten?
Al super bedankt voor het lezen en de hoeveelheid info op de site (ooit een beetje te veel voor een beginner:-")
Groeten Niels