• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen, Nico met Audi Adrie

nicotdi

Detailing trainee
12 sep 2011
8
32
Wel zo netjes als nieuwe forumgebruiker; even voorstellen.

Ik ben Nico, woon in de omgeving van Groningen en rijd in een Lava-graue Audi A3 TDI uit 2004.
Ik ben al heel wat jaartjes bezig met 'poetsen', en wat korter met detailing (zit toch wel verschil in m.i.)
Heb inmiddels, mede door carclean een leuke collectie met spullen opgebouwd, en ben altijd nieuwsgierig om te leren.
Nadat ik tegen een probleem aanliep bij het schoonmaken van mijn Audi maar besloten mij hier eens te registreren.

Foto van de woagen::jippie

GroteFoto-XTKDOV6S.webp

Welkom, mooie wagen!

Nu dat S-logo nog van de voorkant afhalen en evt vervangen door een S-line logo.

Prachtige strakke wagen !!! Ik zelf heb ook een A3 8P gehad welk kleur is dit ? lavagrijs of dolfijngrijs ?
De wielen zijn super ! (zitten bij mij op de a4 avant)
Gehebt auto's en auto's dit is geen grijze muis en springt duidelijk uit de menigte en dat in de positieve zin echt knap