• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen Ron

Ronvolvo

Detailing addict
15 apr 2016
12
60
54
Hallo allemaal

Ik ben Ron uit Rotterdam. Vorig jaar kwam ik op website van iemand uit utrecht terecht die fantastische resultaten haalt met poetsen van autos.

Tot dan was ik best slordig met de auto's die ik had gehad. Wasstraatje elke maand, 1x per jaar max in de was en dat was het wel. Echter door die website ben ik erg enthousiast geraakt en heb sinsdiens lekker met handje gewassen en heb carclean spulletjes aangeschaft voor beter resultaat. Dingen die ik me vroeger niet kon voorstellen zoals kleien zit nu in stndaard programma☺. Sinds kort een dap in mijn bezit om daar lekker mee bezig te gaan.

Ik lees forum regelmatig en heb al veel handige tips opgepakt maar ben dus absolute beginner.
Oh ja ik heb zelf een volvo s80 metallic grijs en mijn vrouw een peu 307 cc zwart waar ik mijn kunstjes op uitprobeer.
 
Welkom Ron, veel detail-plezier gewenst.

Wij hebben zelf ook een grote "kilometer-vreter" wagen en een zwarte Peugeot cabrio erbij: heerlijk als het zonnetje schijnt!
Ik moet je wel waarschuwen: detailen kan verslavend werken..........:grinning:.
 
Welkom Ron. Ik gebruik ook het boodschappenwagentje van vrouwlief om uit te proberen en daarna op mijn eigen.

Pas wel. Het auto poetsen kent geen grenzen :p