• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen Tuxie

Tuxie

Detailing rookie
4 jun 2012
36
0
Zo bij deze wil ik mezelf ook eens voorstellen na me sinds een paar dagen hier op het forum geregistreerd te hebben.
In het dagelijks leven ga ik door het leven met de naam Deni Raets wonend in het mooie brabantse Roosendaal.
Ben ondertussen alweer 24 lentes oud(jong haha hoe je het wilt zien) en al vanaf kinds af aan gek op alles met een motor erin,
vandaar ook gekozen voor een beroep als monteur ( Bij de Ford van de Ree in Roosendaal )
Heb in een paar dagen gemerkt dat er hier op carclean heel veel geleerd kan worden en dat is ook mijn bedoeling aangezien ik een mooie
hobby auto heb en die wil ik met heel veel liefde behandelen dus hoop van jullie hier veel tips/trucs en andere handige dingen te leren!

Heb al een paar poetsspulletjes verzameld zoals shampoo, klei + spray en een mooie wax van chemical guys, dit moet nog veel uitgebreider
worden en hoop via hier aan de goede spulletjes te komen en te gebruiken dus tips zijn welkom. Maargoed genoeg geluld tijd voor foto's!

De hobby auto :

ncgh87.webp

en de daily driver :

dpzfk9.webp

Welkom,

Zie al gelijk veel gelijkenissen tussen ons: detailen,automonteurs, Rolla rijders, heb me deze week ook geregistreerd, en beide in de 20. Je leert hier met de dag meer over detailen, en hoe je van het lakwerk lasogen krijgt:cool ... Toevallig ook een 20v blacktop rijder? Veel poetsplezier,leesplezier en veilige km's toegewenst.

Mvg,

Aram

nicknameless zei:
Welkom mede Corolla rijder. Op die rode E11, zijn dat TTE velgen?

nee dat zijn geen TTE velgen! Wij gaan elkaar nog wel tegenkomen met CCNL,^^

@Aram.i

Nee zit geen blacktop in, al het geld voor de motor is afgelopen winter in de buitenkant gegaan
voor het spuitwerk.

Hallo!

Welkom hier!
Grote kans dat jij mijn Kaatje dan al een paar keer voorbij hebt zien komen bij van de Ree.... ;)

Maaike zei:
Hallo!

Welkom hier!
Grote kans dat jij mijn Kaatje dan al een paar keer voorbij hebt zien komen bij van de Ree.... ;)

Haha dat kan ik zonder twijfel zeggen, had je project gelezen en herkende de auto gelijk:-)^
Dus als ik tips nodig heb voor poetsen is er iemand met verstand in de buurt dat is handig!

Heb al beetje zitte kijken op de site van carclean en ga binnekort denk ik maar eens de
poorboys black hole + exp bestellen samen met wat handpads van monello

Cool!
En altijd handig dat hier een monteur zit met verstand van zaken!
Heel erg veel leesplezier en voordat je besteld, lees aub goed de verhalen hier. Men begint vaak met handpads maar als je eenmaal weet hoe en welke resultaten je met een dap behaald dan volgt er vaak een nieuwe bestelling maar dan incl dap.
Hier gaat een nieuwe dap komen en de 500 dus de deur uit. Mocht je interesse hebben, let me know ;)

Haha ik doe me best!
Ja ik was van plan om binnekort de poorboys blackhole en de EXP sealant te gaan bestellen
omdat natuurlijk mijn eigen auto's rood en zwart zijn, de auto van me moeder is toevallig ook zwart
en die van me vader heeft ook een donkere kleur,^^
Ik had het van de week nog over met me oom over het poetsen en die zei tege me heel droog van :
ja ik heb nog ergens op zolder een poetsmachientje liggen ik zal eens kijken, 5 min later zei hij tege me
dat hij een DAP900 heeft met pads en spullen van monello dus dat is lekker handig:party

Ohja maaike als je vandaag(12-6) iemand zag zwaaien naar je bij de stoplichten van de borchwerf, dat was ik:-)^

Errug late reactie.....
Mijn dagen zijn normaal erg lang, vooral de afgelopen weken, daarom ben ik hier de laatste tijd niet heel actief meer geweest.
Heb je inderdaad gezien. Stond bij de verkeerslichten te wachten, had net een uur reizen achter de kiezen vanuit Eindhoven en was niet erg scherp meer. Nog even snel tanken daar bij TankEasy en op naar huis. Toen zag ik een auto die enthousiast zwaaiend van rechts kwam. Het duurde ff tot het tot me doordrong dat dat weleens 'die monteur van de Ford' zou kunnen zijn.
Kleine wereld en leuk te zien dat jij ondertussen ook aangestoken bent met het detailvirus:jippie

Haha geen probleem hoor!,^^
jaa de auto is opzich makkelijk te herkennen aan zijn rode kleurtje:-b !
Het virus begint wel erg te kriebelen ja, moet alleen echt eens wat spulletjes gaan bestellen
en als dan het weer nog eens meewerkt zou fantastisch zijn:cool