• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

rdr

Detailing addict
16 aug 2015
3
60
Allen,

Al lang aan het lezen op het forum hier. Mooi om alle kennis gebundeld te zien.
Ik ben geen fanatiekeling maar wil wel graag dat mijn auto (Passat 3c zwart metallic) er strak uitziet zowel binnen als buiten.

Ben enthousiast over Autoglym SRP en EGP ook Poorboys Quick Detailer komt regelmatig tevoorschijn. Ben in het bezit van een Festool Rotex die naast schuren ook mooi kan poetsen. Maar nog te weinig ervaring mee...

Ben erg nieuwsgierig en heb nog veel te leren.

Groet

Rob

Welkom Rob,

let wel op, eigenlijk zou je een waarschuwing moeten krijgen voor je op dit forum kunt kijken.
DETAILEN is verslavend.

zelf ben ik begonnenet alleen even de auto wassen ipv de wasstraat.
toen kwam er klei en een wax bij.
nu sta ik op het punt om tijdens de SDD een polijstmachije te kopen.

Welkom op het Forum, Rob!

Vrees niet. Sinds ik lid ben van het Forum zie ik regelmatig vragen over beginners-pakketjes en de vele (zelfde) antwoorden hierop. Alles is uit te vogelen.

Ikzelf ben níet als leek begonnen. Ik ben begonnen op de stap die vér onder 'leek' zit en inmiddels durf ik mijzelf ietsjes beter te noemen als een leek.
Ietsjes maar, hoor....

Greetz

Bedankt voor jullie welkoms boodschappen. Ja dat het verslavend is heb ik al ervaren vanaf het moment dat ik op dit forum ben gaan lezen... Ik was mijn auto nu totaal anders. Wat soms nog tegenhoudt is de onvoorstelbaar grote hoeveelheid combinaties die ontstaan door de grote hoeveelheid van merken, middelen, laksoorten en niet te vergeten meningen en ervaringen. :)