• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

Yampow

Detailing trainee
25 dec 2015
13
45
34
Nood Holland
Hierbij stel ik mij even voor! 24 jaar en woonachtend in Heerhugowaard. Lees al een tijdje mee en heb ook wel wat spullen verzameld, incl DAP900.

Ik wil mijn auto (Mazda 323F) gaan doen maar ook mijn motorfiets (Yamaha R6).

Ben veel in contact met mensen die wat duurdere auto's rijden en heb ook de mogelijkheid om deze te gaan cleanen, zullen gerust wel Showoffs voorbij komen dit jaar.

Meteen de eerste vraag, kan ik mijn motor op dezelfde manier doen als een auto? Veel kappen zijn namelijk van plastic en niet van staal.

Aller eerst welkom!

Ja, je kan dit op de zelfde manier doen. Kunststof word alleen warmer dan metaal. Dus let hier een beetje mee op als je grof gaat polijsten.

En wij zijn niet vies van foto's

Pad's aanpassen qwa formaat bv 3" of kleiner ivm de vele rondingen en hoeken die een motor heeft, en je kunt aan de gang!