• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen.

Devide

Detailing trainee
15 apr 2017
20
48
Apeldoorn
Hallo allen,

Na een tijdje rondneuzen op het forum, leek het me handig om me ook maar even aan te melden.

Ben Henry, 30 jaar en kom uit Apeldoorn.
Rij op dit moment een grijze Mitsubishi Lancer wagon en ik heb ook nog een gele Seat Leon 1m (projectauto). De Leon is trouwens afgelopen winter opnieuw gespoten maar heeft nog geen meter buiten gereden. :)

Aangezien de Mitsubishi mn dagelijkse auto is zal ik daar het meeste onderhoud aan moeten en willen doen. :)
Ik hoop veel te leren hier ieder geval.

f11062c5c3cf3f40c7d1523b1a141229.webp
b45a8c6744758d0850562aeb1b8a6b36.webp
c525c2078c42569a510b4a533c3caa80.webp

Welkom en leuke auto's. Is de turbo van een mk6 R beter? Standaard zit er op een cupra al een K04 toch?
Thnx. Cupra r heeft standaard k04-023. Die is goed tot ongeveer 300pk. De 6R heeft een k04-064. Die kan de 380pk wel halen. Die k04 heeft wel een vast manifold dus het is aardig aanpaswerk.

Aah kijk aan. Op de 2.0 tfsi is 380pk idd wel mogelijk met die Turbo. Ben benieuwd wat je eruit haalt. Ook een grotere intercooler etc?

Ik had zelf een mkv gti dsg 2.0tfsi met k03s en die draaide 300pk. Dat was met een grotere downpipe + kat en carbonio luchtinlaat.

• Leuk
Reacties: Devide
Ja ik ben ook zeer benieuwd als hij af is.
Ja grotere intercooler, brandstofpomp, injectoren, custom inlaat, custom downpipe met uitlaat, cupra r intake. Enz enz..

• Leuk
Reacties: Timm