• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

Clausii93

Detailing chief
8 mrt 2019
48
93
31
Goedemiddag,

Mijn naam is Claudia 25 jaar en woonachtig in de buurt van Dordrecht.

Na langere tijd hier al mee te lezen op het forum, toch maar besloten om een account aan te maken.

Ik ben sinds december in het bezig van een Suzuki Swift uit 2016, deze wil ik zo netjes mogelijk houden!
Ik ben al in het bezit van een aardige collectie, maar hoop hier nog meer kennis op te doen over het onderhouden van mijn auto.

Groetjes,

Bijlagen

• IMG_3728.webp
    IMG_3728.webp
    154,5 KB · Weergaven: 118
Welkom Claudia, heb je al gezien dat er komende maanden ook een aantal clinics voor beginners staan gepland?

Ja heb ik gezien, alleen ivm mijn werk lastig te combineren.
Ik hoop uiteindelijk wel een keer naar een clinic te gaan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Clinics zijn er niet zo veel, dus jammer dat het nu niet past. Reken er maar op dat een volgende kans pas in september of augustus zal zijn. Volgens de geruchten is dit jaar op een zaterdag in augustus ook de Summer Detail Day, dat is een gratis toegankelijke dag waar heel veel demo's zijn te zien, stands van fabrikanten en er allerlei kortingen op producten zijn, dus ook een dag waar je aardig wat kan bijleren als detailer.