• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen!

Jannick

Detailing rookie
27 aug 2019
5
15
Hallo allemaal,

Na veel lees en speurwerk op 't forum mezelf toch maar even voorstellen!
Ik ben Jannick, 23 jaar en kom uit Elburg
Hobbys: je raad het bijna al...Auto's en motoren
Ik rijd zelf een Golf V GTI Edition 30 waar van alles aan gebeurt is qua looks en performance
Auto staat inmiddels in een glascoating wat super bevalt. Daardoor ben ik mij zelf eens gaan verdiepen in het Detailen van auto's.
De DAP900 starters set aangeschaft. en binnenkort de volvo V40 van moeders eens aanpakken!

De foto's van de golf:
69077983_444582169464729_9116007883203411968_n.jpg


69260058_462180484364395_4123037818110869504_n.jpg


Groet, Jannick
 
Lekker hoor zo'n Editie 30 op lucht. Is het een DSG? Motorisch stage 3, of wat rustiger aan?

Ja is DSG...wat is dat toch fijn! Momenteel stage 2+ motorisch wat resulteerd in een 370pk en 510NM koppel. Rijd perfect zo en mooi safe voor deze blokken. Wil ik verder gaan moet ik aan een andere turbo denken, maar gaat voorlopig niet gebeuren.
 
  • Leuk
Reactions: Timm
Welkom op het forum.
Je bent ook actief op het golfgtiforum? Je naam eerder voorbij zien komen. Ik heb zelf een witte ed30 stage 2 met dsg gehad. Heerlijke auto!
 
  • Leuk
Reactions: Jannick
Ja is DSG...wat is dat toch fijn! Momenteel stage 2+ motorisch wat resulteerd in een 370pk en 510NM koppel. Rijd perfect zo en mooi safe voor deze blokken. Wil ik verder gaan moet ik aan een andere turbo denken, maar gaat voorlopig niet gebeuren.
Mooi vermogen! Dat is met andere brandstofpomp. De een noemt dat stage 2+, de ander stage 3

Dsg6 is echt chill. Heb zelf ooit een Mkv Gti gehad met k03s en stage2, die had 300pk.
 
Welkom! Nette golf, ben nu wel benieuwd hoe mensen bij die stages komen?
Zulke dingen zien wij totaal niet met japanse auto's, en ben eigenlijk wel benieuwd hoe het zit.
 
Mooi vermogen! Dat is met andere brandstofpomp. De een noemt dat stage 2+, de ander stage 3

Dsg6 is echt chill. Heb zelf ooit een Mkv Gti gehad met k03s en stage2, die had 300pk.

Ja bij JD was dit de stage 2+ bij n ander weer 3 ahja hier zit de k04 op...spoelt later op maar heeft wel meer boost. De k03 begint onderin al goed
 
  • Leuk
Reactions: Timm
Welkom! Nette golf, ben nu wel benieuwd hoe mensen bij die stages komen?
Zulke dingen zien wij totaal niet met japanse auto's, en ben eigenlijk wel benieuwd hoe het zit.
Bedankt!
Correct me if am wrong...maar hoe hoger de stage tuning hoe meer er aan de auto moet gebeuren en hoe hoger het vermogen zou worden...en de slijtage uiteraard. Stage 1 is inprincipe gewoon een chip op maat ( niet bij alle tuners ) stage 2 alweer andere intake..downpipe en zo verder en ze gooien de turbodruk hoger aanvankelijk welke stage je hebt.

Maar als je bij 4 tuners kijkt...zal t bij alle 4 de tuners het iets anders zijn.
 
Bedankt!
Correct me if am wrong...maar hoe hoger de stage tuning hoe meer er aan de auto moet gebeuren en hoe hoger het vermogen zou worden...en de slijtage uiteraard. Stage 1 is inprincipe gewoon een chip op maat ( niet bij alle tuners ) stage 2 alweer andere intake..downpipe en zo verder en ze gooien de turbodruk hoger aanvankelijk welke stage je hebt.

Maar als je bij 4 tuners kijkt...zal t bij alle 4 de tuners het iets anders zijn.

Duidelijke uitleg, aleen heel dat stage gedoe is eigenlijk niks zeggend...
Maar dat neemt niet weg dat je auto er strak uitziet!
 
Welkom op het forum.
Je bent ook actief op het golfgtiforum? Je naam eerder voorbij zien komen. Ik heb zelf een witte ed30 stage 2 met dsg gehad. Heerlijke auto!

Klopt Ferry! Niet zo actief meer als maanden geleden maar ik kom er nog wel